Gå til innhold

Lønna har ikke kommet inn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 kr på kortet, så ja det er krise. Fikk lønnnsslipp igår. Trodde penger skule være inne idag. Men enda ikke fått noe. Skal det ikke være inne på natta? Lønnsdagen er idag den 25.

Anonymkode: 5cc40...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er litt tidlig ute. Sjekk igjen litt før kl. 06 og se om pengene er kommet inn på konto. 

Anonymkode: 21f2c...e35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lønningsdag den 25 kommer den i løpe av dagen, du må berre sjekk ut over dagen

Anonymkode: b439f...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 kr på kortet, så ja det er krise. Fikk lønnnsslipp igår. Trodde penger skule være inne idag. Men enda ikke fått noe. Skal det ikke være inne på natta? Lønnsdagen er idag den 25.

Anonymkode: 5cc40...ac0

Har du lønningsdag  den 25.så skal den i utgangspunktet være synlig på din konto rett etter midnatt,men mange jeg kjenner får den inn rett rundt 0600-0700, når jeg får lønn fra min arbeidsgiver kommer den ofte inn dagen før, ellers så er det en overføring rundt 0645, du skal ha den på morningen og ikke i løpet av dagen som en annen skriver du kan sjekke

Anonymkode: bcd26...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lønningsdag 25. Lønna mi kommer alltid inn kl 06.00.

Anonymkode: 44cd3...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når lønna kommer på dagen avhenger av hvilke banker som er involvert. Arbeidsgiver plikter å utføre betaling slik at lønna er på konto i løpet av lønningsdagen. Pengene må ikke være inne på konto om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...