Gå til innhold

Trodde han skulle dødd når han kom....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var sikker på at den nye daten min skulle dødd når han fikk orgasme. Han 18, jeg 28, hans første gang, meg erfaren. Jeg seigpinte han i omtrent 2 timer før det gikk for han. Han ble vill eller hysterisk. Fikk kramper og stønnet, gud som han skreik, van kom så lenge. Ble nesten to much. Andre med samme erfaring?

Anonymkode: ae0b7...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stygt gjort å uthenge og nye dette på en slik måte med en jomfru. Tror ikke han kommer like hard neste gang...

Anonymkode: f0ea2...7f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg kommer også hardt. Har aldri vært ei jente som reagerer negativt på det.

Men nå er du dreven i gamet da, og nærmere 30. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Mystic woman said:

Men nå er du dreven i gamet da, og nærmere 30. ;)

Det endrer vel ikke poenget?

Det virker som at TS ikke har erfaring med menn som kommer hardt. Om jeg blir teaset i to timer, så blir jeg også vill og hysterisk når jeg kommer. Om jeg blir teaset over noen dager (det er helt grusomt samtidig som fantastisk digg), så er orgasmen såpass kraftig at jeg nærmest blacker ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For mye er kanskje ikke så gøy...

Men stille som en mus er heller ikke så gøy. 

Du får sette en gag-ball i kjeften på ham. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, UhmmHæ? said:

18 åringen som varte i 2 timer i sin første plask, tvilsom. 

Min første gang holdt vi på hele natten uten at jeg klarte å komme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, UhmmHæ? skrev:

18 åringen som varte i 2 timer i sin første plask, tvilsom. 

Ikke så utrolig. Jeg hadde omtrent samme opplevelse som Katten.2.0 mine første ganger. Tok lang lang tid før jeg klarte å komme, og noen ganger ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 0d90e...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2018 den 2.04, AnonymBruker skrev:

Hvordan seigpiner man? 

Anonymkode: 22b97...187

TS Seigpining skjer når jeg utsetter orgasmen hans veldig lenge. Han var bundet sammen på hendene, lik som håndjern, men ikke fast til noe, sånn at han ikke fikk onanert selv. Drev han til vanvidd og faktisk ikke opplevd at menn får så heftige orgasmer, for det skjer hver gang jeg teaser han lenge.

Anonymkode: ae0b7...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS Seigpining skjer når jeg utsetter orgasmen hans veldig lenge. Han var bundet sammen på hendene, lik som håndjern, men ikke fast til noe, sånn at han ikke fikk onanert selv. Drev han til vanvidd og faktisk ikke opplevd at menn får så heftige orgasmer, for det skjer hver gang jeg teaser han lenge.

Anonymkode: ae0b7...e0c

Takk for svar! Trodde det kanskje var noe sånt. Greit å kunne dette 

Anonymkode: 22b97...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/25/2018 at 2:52 AM, UhmmHæ? said:

18 åringen som varte i 2 timer i sin første plask, tvilsom. 

Enig, høres helt utvilsomt ut...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Enig, høres helt utvilsomt ut...

TS, hvis du leste tråden, står det at jeg bandt sammen hendene hans, slik at han ikke fikk onanert. Slik fikk jeg pint han så lenge uten orgasme. Stoppet hver gang han holdt på å komme.😊

Anonymkode: ae0b7...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, hvis du leste tråden, står det at jeg bandt sammen hendene hans, slik at han ikke fikk onanert. Slik fikk jeg pint han så lenge uten orgasme. Stoppet hver gang han holdt på å komme.😊

Anonymkode: ae0b7...e0c

Litt utenfor temaet kanskje,men jeg liker stilen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2018 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Var sikker på at den nye daten min skulle dødd når han fikk orgasme. Han 18, jeg 28, hans første gang, meg erfaren. Jeg seigpinte han i omtrent 2 timer før det gikk for han. Han ble vill eller hysterisk. Fikk kramper og stønnet, gud som han skreik, van kom så lenge. Ble nesten to much. Andre med samme erfaring?

Anonymkode: ae0b7...e0c

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS Seigpining skjer når jeg utsetter orgasmen hans veldig lenge. Han var bundet sammen på hendene, lik som håndjern, men ikke fast til noe, sånn at han ikke fikk onanert selv. Drev han til vanvidd og faktisk ikke opplevd at menn får så heftige orgasmer, for det skjer hver gang jeg teaser han lenge.

Anonymkode: ae0b7...e0c

Du sa jo det var første gang. Så skriver du i et annet innlegg at det skjer hver gang. Det rimer jo ikke?🤥

Anonymkode: ed19d...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Du sa jo det var første gang. Så skriver du i et annet innlegg at det skjer hver gang. Det rimer jo ikke?🤥

Anonymkode: ed19d...258

😂

Anonymkode: e551b...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS Seigpining skjer når jeg utsetter orgasmen hans veldig lenge. Han var bundet sammen på hendene, lik som håndjern, men ikke fast til noe, sånn at han ikke fikk onanert selv. Drev han til vanvidd og faktisk ikke opplevd at menn får så heftige orgasmer, for det skjer hver gang jeg teaser han lenge.

Anonymkode: ae0b7...e0c

Det kalles «edging».

Anonymkode: 3c572...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2018 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Var sikker på at den nye daten min skulle dødd når han fikk orgasme. Han 18, jeg 28, hans første gang, meg erfaren. Jeg seigpinte han i omtrent 2 timer før det gikk for han. Han ble vill eller hysterisk. Fikk kramper og stønnet, gud som han skreik, van kom så lenge. Ble nesten to much. Andre med samme erfaring?

Anonymkode: ae0b7...e0c

Jammen hvorfor seigpiner du han... han får jo lyst på mer. Han kommer til å mase og du er stuck med en sexavhengig fyr.... 

du må gi ham med en gang så han blir lei deg fortest mulig så du blir kvitt han. 

Anonymkode: 3bc8b...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannens biologi er ikke slik at du kan "seigpine" ham i to timer, så eksploderer det, Tvert imot, det blir slappe saker om det tar lang tid. Med mindre det er brukt medikamenter. I så fall blir orgasmen uansett ikke i nærheten så god.

Du høres ut som den uerfarne. Dette er ønsketenkning og fri fantasi. Lest for mye Fifty Shades?

 

Endret av Horten Market
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...