Gå til innhold

.


BerntHulken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke du skal tenke på det som negativt. Synes det høres ut som du er i kontakt med følelsene dine, og det er et godt tegn. Menn har selvsagt også følelser.

Anonymkode: 501f3...77b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir du knyttet til ALLE? Jeg blir dessverre ikke så lett knyttet til folk, men når jeg først blir det blir jeg veldig og da blir det sårt når det er over. Vel...for min del er det liksom ikke over, men det kan være vi har flyttet langt fra hverandre osv. 
Det verste for meg er hvis jeg får følelser for noen og det av mange grunner ikke fungerer og jeg ikke klarer å finne noen som gir meg de samme følelsene. og jeg går i et evig håp på at det skal fungere i fremtiden.

Anonymkode: 28152...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2018 den 23.48, AnonymBruker skrev:

blir du knyttet til ALLE? Jeg blir dessverre ikke så lett knyttet til folk, men når jeg først blir det blir jeg veldig og da blir det sårt når det er over. Vel...for min del er det liksom ikke over, men det kan være vi har flyttet langt fra hverandre osv. 
Det verste for meg er hvis jeg får følelser for noen og det av mange grunner ikke fungerer og jeg ikke klarer å finne noen som gir meg de samme følelsene. og jeg går i et evig håp på at det skal fungere i fremtiden.

Anonymkode: 28152...c07

.

Endret av æøå*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, æøå* skrev:

Som jeg har en romantisk interesse av, ja. Jeg får ikke kjærlighetssorg av alt, men jeg blir lei meg når ting ikke funker.

Har til gode å oppleve gjensidig kjærlighet. Jeg er ikke desperat, men er litt tilbaketrukket og har ikke så mange venner, så kanskje jeg derfor føler det mer som et tap når relasjoner tar slutt. Jeg vil bare oppleve kjærlighet som er gjensidig og med en en som har et gjensidig ønske om å starte et liv og en familie sammen.

Ser at "alle" andre får det til, og da blir det jo litt sårt.

Jeg har det akkurat likt! men jeg føler ikke jeg kan skrive eller si så mye om det, for våres følelser kommer bare i skyggen uansett, pga alle menneskene som har samme /lignende eller verre erfaringer, og følelsene våres blir gjort narr av. Gidder ikke spørre om ting på kg lenger, for jeg er lei av bitre mennesker som har bestemt seg for at de vet absolutt alt. 
Jeg er villig til å høre på deg jeg, for jeg har det helt likt. Men dessverre så er ikke vi som har det likt nødvendigvis så like heller. "Datet" en for et par år siden, som var en del deprimert, fikk det ikke helt til sosialt osv. Jeg falt aldri for han og hadde dårlig samvittighet når jeg måtte fortelle han at jeg ikke følte det samme. Vi beholdt vennskapet og han har funnet seg en dame. Venner har han også, men jeg ser på han at han er generelt veldig sliten. vi er like, men det betyr ikke at vi klaffer i forhold.

Jeg orker ikke tanken på familie. Jeg blir ensom av tanken på at jeg ikke ønsker meg det de "fleste" ønsker seg.

Jeg har også en jeg tenker på enda. Det eneste jeg vet er at noe ikke funket for min egen del. Jeg ble for redd og feiget ut, men likevel så kommer alle kvinnene og mener at han skulle kjempet mer for meg. Så da blir jeg forvirret igjen...skal vi kvinner vente at menn kommer på en hest eller ikke? 

Jeg ser også at alle andre får det til. om så kjæresten kommer fra et annet land. folk er så frie. jeg, forblir i situasjonen og føler jeg bare må ta det kjedelige valget.

Anonymkode: 28152...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, æøå* skrev:

Og jeg mener ikke nødvendigvis forhold, men jenter jeg har datet (ja, jeg er mann) eller mennesker jeg har blitt knyttet til.

Er det en negativ egenskap å være så følsom som mann? Det er ikke slik at jeg kan vise de for hvem som helst, og iallefall ikke familie.

Jeg synes ikke det er negativt - snarere tvert om. Har det ganske likt selv. Ikke alltid jeg gråter, men kjenner på sorg og tristhet. Har aldri klart å forstå hvordan noen som er glad i og knyttet til hverandre plutselig ikke lenger skal være en del av hverandres liv. Men har innsett at det sannsynligvis er jeg som er rar. Føler meg også alene om å ha det sånn, og kjenner meg igjen i at det ikke er noe jeg kan dele.

 

Anonymkode: a9732...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, æøå* skrev:

Som jeg har en romantisk interesse av, ja. Jeg får ikke kjærlighetssorg av alt, men jeg blir lei meg når ting ikke funker.

Har til gode å oppleve gjensidig kjærlighet. Jeg er ikke desperat, men er litt tilbaketrukket og har ikke så mange venner, så kanskje jeg derfor føler det mer som et tap når relasjoner tar slutt. Jeg vil bare oppleve kjærlighet som er gjensidig og med en en som har et gjensidig ønske om å starte et liv og en familie sammen.

Ser at "alle" andre får det til, og da blir det jo litt sårt.

Jeg har det litt som deg, og er mann selv. Men tror det at det blir tungt at relasjonene går tapt forverrer seg for hver jente som det ikke blir noe med, når man aldri har opplevd noe gjensidig. Så blir veldig sårt. Slik føler jeg det hvertfall! Man ønsker jo den kjærligheten😊

Men jobb med deg selv, og prøv. jeg har hatt mange nedturer, men nå har jeg møtt ei jeg håper det kan bli noe med. Så, man må ikke gi opp, må jo funke en gang😊

Men vi har jo kontakt med følelsenes, som det skrives her, og er jo ingenting som er bedre enn det, mener da jeg😄

Anonymkode: 3c7eb...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...