Gå til innhold

Dere med absolutt null venner og familie...hva gjør dere egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som er alene (har ikke kjæreste, venner eller så mye familie) 

Hva gjør du etter skole/jobb? I helgene? Hvordan er feriene dine tilbrakt? 

 

Jeg er selv veldig mye alene og kunne trengt å hente noe mer inspirasjon til hva som kan gjøres som enkeltperson.

jeg tilbringer mye tid på trening, shopper, lager mat, ser på TV, prater mye med meg selv, tenker mye, osv osv

Anonymkode: b1ff6...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du som er alene (har ikke kjæreste, venner eller så mye familie) 

Hva gjør du etter skole/jobb? I helgene? Hvordan er feriene dine tilbrakt? 

 

Jeg er selv veldig mye alene og kunne trengt å hente noe mer inspirasjon til hva som kan gjøres som enkeltperson.

jeg tilbringer mye tid på trening, shopper, lager mat, ser på TV, prater mye med meg selv, tenker mye, osv osv

Anonymkode: b1ff6...e2f

Frivillig arbeid, kontakt frivillighetssentralen i kommunen feks, hva med en ny hobby... 

Anonymkode: 55d38...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter kun hjemme, helt alene. Snakker med kattene mine, er 21 år men er visst rar jeg. 

Anonymkode: c002c...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Henger på KG..

Anonymkode: 2094c...9c8

Jeg også. Kan gi mye mental stimuli det.

Anonymkode: 7882d...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger på KG og leser og skriver i alskens tråder. Og så ser jeg på TV, spiller Playstation, lager mat og trener litt.

Anonymkode: dc39d...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber
Trener
Trener hunden/går turer med hunden (Kan bli sosialt i hundeparker etc)

Anonymkode: 10fa8...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går tur med hunden, driver med hobbyer, ser på TV, sitter ved dataen. Nå har jeg også flere sykdommer som begrenser aktivitetene mine, er heller ikke i jobb, må hvile mye. 

Anonymkode: 13679...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hund, er fosterhjem for katt, jobber frivillig, har styreverv, går turer, drar til frisør, lærer meg å sy....

Anonymkode: 1d9a0...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du på landet eller i byen, eller noe midt mellom? Om du bor i en by kan du alltids reise på noe hippietreff ala vegantreff (kan finne info på fb). Som regel mange hyggelige og åpentsinnede mennesker det er lett å komme i snakk med der. De bruker være mer åpne for folk som skiller seg ut eller kanskje er litt rare (noe man kanskje er eller har blitt om man ikke har venner)

Bor du på landet kan du vurdere ha en form for kjæledyr som krever en del stell og som passer personligheten din. Eller du kan gå i fjellet, jogge regelmessig. Gaming er man aldri for gammel til å lære. Det finnes alt fra kortspill, til rolige puslespill med søte historier, til voldelige spill der du skal drepe mest mulig

Finne chattegrupper om du er god på engelsk. Da har du iallfall noen å prate med. 

Anonymkode: 5334b...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye alenetid, jeg leser alt mulig fra krim til forskning, jeg ser alt fra dokumentarer til CSI hvis jeg først slår på TV´n og jeg er mye ute i fjellet og marka med bikkja etter jobb. Ellers fyller jeg dagene med jobb.

Anonymkode: 214ca...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hund, er fosterhjem for katt, jobber frivillig, har styreverv, går turer, drar til frisør, lærer meg å sy....

Anonymkode: 1d9a0...c50

Har du ikke blitt kjent med noen gjennom de aktivitetene? Høres kjempesosialt ut.

Anonymkode: 706c5...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen familie som er nær nok til at vi har kontakt, men er ikke helt alene i verden da. Jeg har to venninner, men de bor et stykke unna så vi sees bare 5-6 ganger i året (en helg hver gang).  Jeg liker å være alene og pusle med mitt, så jeg tenker aldri over at jeg trenger noe mer å gjøre.  Jeg har også en veldig sosial og travel arbeidsplass hvor det skjer mye i løpet av en dag, så jeg er litt mettet på andre mennesker når jeg kommer hjem  :)  (Tror noen av kollegaene mine synes jeg er litt rar som aldri vil være med på noe etter arbeidstid, men jeg føler meg godt likt og inkludert likevel).

Anonymkode: ee269...44d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...