Gå til innhold

"må du spille spill?"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Diskuterte dette med forelskelse her en kveld. Så får jeg spørsmål om mine følelser er ekte eller om jeg må spille spill... alle vi som diskuterer er kvinner. 
Så stiller ei spørsmålet om jeg må spille spill for han? For hun mener at hvis jeg må det så er han ikke riktig. Men hva da, med oss som spiller spill så fort vi blir forelsket? Er det mannens oppgave å gjøre så at kvinnen ikke spiller spill? Jeg kuttet han jo ut, egentlig, for jeg tenkte at følelsene mine kommer til å straffe seg i form av at han sikkert har mange han skriver med, bare vil ha sex...og ja, så blir jeg nok en kvinne som oppsøker kg forum og får samme råd som er gitt hundre ganger her før. Men når jeg aldri fant ut så er det så vanskelig å komme helt over.

Anonymkode: 98e41...143

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Diskuterte dette med forelskelse her en kveld. Så får jeg spørsmål om mine følelser er ekte eller om jeg må spille spill... alle vi som diskuterer er kvinner. 
Så stiller ei spørsmålet om jeg må spille spill for han? For hun mener at hvis jeg må det så er han ikke riktig. Men hva da, med oss som spiller spill så fort vi blir forelsket? Er det mannens oppgave å gjøre så at kvinnen ikke spiller spill? Jeg kuttet han jo ut, egentlig, for jeg tenkte at følelsene mine kommer til å straffe seg i form av at han sikkert har mange han skriver med, bare vil ha sex...og ja, så blir jeg nok en kvinne som oppsøker kg forum og får samme råd som er gitt hundre ganger her før. Men når jeg aldri fant ut så er det så vanskelig å komme helt over.

Anonymkode: 98e41...143

Hva spør du om egentlig? Det mest irriterende/avtennende som finnes er folk som prøver å spille uten å ha rette forutsetningene for å gjøre det.

Anonymkode: e9ab0...c00

• Liker 5
Skrevet

Jeg forstår ikke innlegget ditt engang - ellers kan jeg si sp mye som at det ikke bør være slik at du må spille spill og nei, det er IKKE mannens ansvar å få deg til å slutte å spille spill. Det er det kun du som må stå til ansvar for. Du virker veldig ung og usikker. 

Anonymkode: dcdee...d1b

Skrevet

Det er jo du som bestemmer, om du skal spille spill eller ikke. Men tipper det skjer når du er usikker på den andre og hans intensjoner. 

Skrevet

Du høres jo bare usikker ut. Hvis du kutter når du begynner å få følelser, så er jo redsel for ev nedtur som gjør det?  Skjønner ikke hva som er spillet her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...