AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #41 Skrevet 1. oktober 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Er det selvsentrert å forvente at det kan være plass til alle på en halvtom T-banevogn mener du? Mer det de som står og ikke sier et ord som er selvsentrerte, mens de som setter seg de eneste stedene en mor el far m vogn kan sitte, er verdens hyggeligste medmennesker? Anonymkode: 2ad60...da5 Jeg ser da daglig foreldre som setter vogna i den ubrukte døra og seg selv ved på et sete ved siden av. Både på den siden det er klappseter (hurra for de som har forstått at vogna ikke trenger ta opp tre seter) og på de vanlige setene på motsatt side. Aldri sett noen vogn tippe over og velte selv om den ikke blir tviholdt, de moderne vognene er jo som små bulldosere. Anonymkode: e25d7...2dd 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #42 Skrevet 2. oktober 2018 På 1.10.2018 den 17.06, AnonymBruker skrev: Derfor fortjener de bare å bli behandlet som dritt på et fremkomstmiddel der de har betalt like mye som deg for å reise fra A til B? Anonymkode: 2ad60...da5 Uhm, behandler man noen som dritt fordi man ikke lar de sitte på klappsetene på T-banen? Og du synes det er rart at folk tenker barnevognmafiaen er selvhøytidelige? Behandlet som dritt, nei nå må du gi deg og få litt perspektiv. Alt sirkler ikke rundt vogna di selv om ditt liv gjør det. Anonymkode: c4cab...06d 1
Peaches Skrevet 2. oktober 2018 #43 Skrevet 2. oktober 2018 På 30.9.2018 den 17.53, AnonymBruker skrev: Så du mener at folk som har behov for et sete hvor de kan holde fast vogna skal måtte stå fordi din mor «ikke klarte å knipe igjen beina» ? Jeg lurer veldig på hva som har skjedd som har gjort dagens ungdom så sinte og så respektløse ovenfor andre. Det er faktisk ikke bare å stå samtidig som man skal holde fast vogna. For dersom vogna står i fare for å tippe så skal det litt til at mor greier å holde seg på beina for å unngå at det skjer. Og det er faktisk en liten baby oppi der. Men du driter kanskje i det, og hater babyer også ? Anonymkode: 03fc3...d87 En baby sitter ikke fast i vogna, og kan fint tas ut. Hvis en mor er før meg, er det hennes plass. Er jeg først, er det min plass. Sånn er det bare. Noe annet er helt idiotisk. 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #44 Skrevet 2. oktober 2018 Hei TS! Dersom du får sitte på klappsete og har med barnevogn, hvor mange plasser tar du opp da? Og en annen ting; hva med å selv spørre (pent) om du kan få setet? Det er simpelthen ikke mulig å gå rundt og forvente at andre skal forstå dine wants and needs - du er selv ansvarlig for å informere om disse, bare husk at det ikke er påkrevd at man skal ta hensyn til dem. Anonymkode: a14f9...a33 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå