AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Jeg har gått fast på p-piller i 4 år nå, samme merke (oralcon). Har aldri hatt problemer med mellomblødninger før den siste tiden. Noen andre som har opplevd dette, hva måtte du eventuelt gjøre? Synes det er så rart at det kommer først nå når jeg aldri har hatt problemer med det før. Kan det være at jeg må skifte merke eller rett og slett ta en pause fra ppillene? Venter på legetime angående dette, men vil gjerne høre andres erfaringer. Begynte å bli redd for at det kunne være tegn på kreft i livmoren men har hørt at det er ganske normalt å ha mellomblødninger når man går på prevensjon så prøver å ikke tenke det verste utfallet. Anonymkode: ab2d4...6a6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Gikk på p-piller i 10 år før mellomblødninger kom. Helt normalt, men greit å sjekke seg. Jeg byttet fra Oralcon til originalmerket Microgynon og har ingen problemer lenger Anonymkode: 2f24b...5ea
Anjatapinjata Skrevet 25. september 2018 #3 Skrevet 25. september 2018 Kan være flere ting. Jeg fikk mellomblødninger når jeg fikk klamydia en gang. Ellers kan det være så enkelt som hormonforandringer i kroppen. Ta en tur til legen så finner du ut av det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå