Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har spilt Legospillene for konsoller og kan si noe om dem? Jeg snuser litt på DC og Marvel-utgavene, og ser også at det skal komme ut et Harry Potter-Lego spill jeg kunne være interessert i. Men jeg er redd for at de skal bli for barnslige og at jeg ikke skal få glede av dem, da jeg er ikke superbegeistret for Lego-looken. Men er det gode spill som er velegned for et voksent menneske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spilt en god del Lego Star Wars og Lego Batman/DC på Wii, og jeg storkoser meg med dem! 

Skrevet
19 minutter siden, _popcorn_ said:

Jeg har spilt en god del Lego Star Wars og Lego Batman/DC på Wii, og jeg storkoser meg med dem! 

Takk for svar! Tror jeg må prøve Lego DC Super Villains når det kommer ut :)

Skrevet

Prøv lego city undercover 😄 Kjempemorsomt

Skrevet

Jeg har spilt Lego Island 2, det var et artig og kjekt spill :) Og morsomt med de norske stemmene :fnise:

Skrevet

Takk for tips! Etter litt research har jeg funnet ut at jeg vil prøve Lego Dimensions i første omgang, bare fordi det er så mange spennende karakterer med der. Jeg så både Batman, Gandalf, Voldemort og Doctor Who, og det er i grunn alt jeg trenger :icon_lol:

Skrevet
3 minutter siden, Stueloff skrev:

Takk for tips! Etter litt research har jeg funnet ut at jeg vil prøve Lego Dimensions i første omgang, bare fordi det er så mange spennende karakterer med der. Jeg så både Batman, Gandalf, Voldemort og Doctor Who, og det er i grunn alt jeg trenger :icon_lol:

Lego Harry Potter spillene har allerede kommet ut :)

Skrevet
6 minutter siden, Winza said:

Lego Harry Potter spillene har allerede kommet ut :)

Ja, se der! Jeg som har blingsa. Må kanskje bli det, da :)

Skrevet
1 minutt siden, Stueloff skrev:

Ja, se der! Jeg som har blingsa. Må kanskje bli det, da :)

Kom til ps4 alle år 1-7 spillene for ikke så lenge siden :) I 2010 så kom først år 1-4 ut og så år 4-7 senere på året. Kjekt med alt i ett spill 😄

Hobbiten lego spillserien ble vel kanselert? Husker de sa de ikke ville fortsette 

Skrevet

Har du spilt Lego HP? Hvordan likte du det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...