Gå til innhold

Jeg ble så skeptisk til å møte han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakket med en fyr en stund på nett nå. Jeg har tidligere brent meg kraftig på å date menn som ikke er over sine ekser. Jeg har nå lært, skaffet meg mer selvrespekt. Jeg kommer aldri igjen til å date noen jeg vet at ikke er over eksen, etc. 

Greia er nå at jeg har avtalt et møte med denne fyren fra nettet. Jeg legger ikke noe særlig i et møte, men her om dagen fant jeg han på fb. Der hadde han fortsatt som et sånn "livsøyeblikk" da han ble sammen med eksen, samt hadde han gamle bilder av dem begge. Jeg ble umiddelbart veeldig skeptisk, og vurderer nå å bare droppe møtet. :P 

Overdriver jeg? Bør jeg møte han? Eller kan det være noe i det? Jeg har jo dårlige erfaringer, men følger alltid magefølelsen min.. :forvirret:

Anonymkode: 4cd43...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han jeg har som FF har fortsatt som livshendelse at han ble sammen med sin eks i 2013, det ble slutt i 2014. Tror ikke han vet at det står der engang. Når vi møttes og før vi ble venner på FB så sto det som livshendelse, først når vi ble venner på FB så kunne jeg se at det sto at han var singel, DET tror jeg i allefall ikke han vet. Han har vel også et gammelt bilde av henne, noen bare bryr seg ikke om sånn. Derimot eksen han hadde før det, som han har sagt såret han enormt (barnemoren), der er det ingen tegn på at de har vært sammen. Så trenger ikke være noen sammenheng at de ikke er over eksen og hvor mye som vises av de på FB tror jeg. 

Anonymkode: 91b8b...70d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om det. Jeg ville aldri ha blitt sammen med eksen, ikke for flere millioner en gang. Jeg har bilder av oss, for det var en av de få fine stundene i løpet av de 5 årene. Stedet var vakkert. Årene betydde mer for meg enn han, og årene vil jeg alltid ønske å ha gode minner fra, ergo har jeg bilder. Er det lenge siden bruddet, skal du i alle fall ikke bry deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør kanskje det. Det behøver vel ikke å ha så mye å si. Uansett, får bare se hva som skjer da :) 

Anonymkode: 4cd43...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis du hadde bladd i et fotoalbum og funnet bilder fra fortiden hans så måtte han kaste det fordi du overtenker? 

Anonymkode: 9c1f3...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis du hadde bladd i et fotoalbum og funnet bilder fra fortiden hans så måtte han kaste det fordi du overtenker? 

Anonymkode: 9c1f3...2dc

Nei, absolutt ikke. Jeg har bare brent meg før, så jeg blir fort skeptisk. Men jeg prøver.

Anonymkode: 4cd43...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...