Gå til innhold

Anabole steroider, steril

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går ikke på prevensjon, har nå fått en f.f som sier han er steril pga at han bruker steroider-testo, trend og anadrol. Er han steril eller burde jeg starte på prevensjon. Han nekter kondom. Å jeg er livredd for å bli gravid

Anonymkode: f4020...456

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke døm meg takk. Vil ikke bruke p piller pga jeg ble så dårlig i psyken av det så er jo spiral evt, men om han virkelig er steril så... Føler meg dum som må spørre om dette. 

Skrevet

Be om en legeerklæring. 

Anonymkode: 28960...647

Skrevet

Ikke stol på unge menn som påstår at de er sterile og at de av ulike grunner ikke kan bruke kondom.

Mvh.

Ung mann.

Anonymkode: 56da1...dca

• Liker 7
Skrevet (endret)

Bruk kondom. Vil han ikke det så har du ikke sex med han. 

Endret av Tipptoppi
  • Liker 4
Skrevet

Kondom har to funksjoner, hindre graviditet og beskytte mot kjønnssykdommer. Hvis han er en fuckboy som påstår han er steril for å slippe kondom så ville jeg vært mer bekymret for kjønnssykdommene enn graviditet..

Anbefaler forresten kobberspiral :) Hilsen hormontrollet.

Anonymkode: d8fc5...30d

• Liker 6
Skrevet

Nei, det er ikke gitt at han er det. Brukte selv androgener over lang tid. Har fått 2 barn i den perioden.

Anonymkode: 12ed5...c5a

• Liker 1
Skrevet

Hadde aldri godtatt den forklaringen uten legeerklæring. Dessuten beskytter ikke kondom bare mot graviditet, men også sykdommer. 

Anonymkode: cf880...c2e

• Liker 1
Skrevet

Okey, var jo det jeg å påsto. Kondom elles står jeg over, nesten egoistisk å lyve om sterilisert om han ikke er det. Vil jo for faan ikke ta abort, å er ikke klar for barn. Takk takk for advarslene. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Okey, var jo det jeg å påsto. Kondom elles står jeg over, nesten egoistisk å lyve om sterilisert om han ikke er det. Vil jo for faan ikke ta abort, å er ikke klar for barn. Takk takk for advarslene. 

Vil du ikke ta abort eller få barn, så får du ta ansvar selv også da. 
Om du selv ikke føler du kan stole 100% på det han sier, så får du ta ansvar selv. Enten bruke egen prevensjon, eller knipe beina sammen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...