Gå til innhold

Dumpa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt råd her..

Så jeg datet en fyr å ble utrolig betatt av han, han var perfekt på alle mulige måter i mine øyne. Helt til jeg fikk beskjed fra han for to uker siden at han trenger å fokusere på seg selv og utdanningen sin, så det var best at vi stoppet før det blir til noe mer. 

Mitt problem nå er at jeg får han ikke ut av hodet. Jeg er så såret. Og mange ganger ender det opp med at jeg skriver til han eller sender snaps, ikke noe personlig, men bare for å høre fra han. Han svarer så og si hver gang, men jeg merker også på svarene at mine meldinger ikke er ønsket. Noe jeg kan forstå.

Jeg trenger å få han ut av hodet nå, jeg blir helt gal av å gå rundt å se i telefonen etter han. verste er jo at jeg har innsett det, jeg har fått tydelig beskjed av han at han ikke kommer til å ombestemme seg, hvorfor går jeg rundt på denne måten da? Jeg vil jo selvfølgelig ikke ha noen som ikke vil ha meg men likevel går jeg som en idiot og venter på at han skal ombestemme seg.

Det føles så utrolig fjærnt at vi ikke skal ha en framtid sammen, det føles nesten litt galt. For det var ikke sånn det skulle ende. 

Anonymkode: 48432...e74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor klem til deg.

Hadde sletta han fra sosiale media. 

Anonymkode: c6c26...389

• Liker 2
Skrevet

Bare gi opp.

Gå videre. Finn deg ny date

Anonymkode: c61a5...69e

Skrevet

Kan innrømme at jeg har ikke særlig lyst å slette han fra sosiale medier, men kanskje det er den eneste måten jeg kan gi opp og komme meg videre på. Skal tenke litt på det. 

Anonymkode: 48432...e74

Skrevet

hva er det han utdanner seg til? jeg kjenner da mange mennesker som har kjærester selv om de utdanner seg. Kanskje han er en person som har en forestilling om at han bør være singel så lenge han utdanner seg.

Men, min teori er egentlig at det kanskje er en unnskyldning for å ikke gå videre med deg. Jeg klarer ikke å skjønne at man bare avviser en person man liker, hvis man faktisk føler noe der. Da står ikke utdanning i veien. For hallo...det er folk som forlater familien sin, landet sitt osv for å få den man elsker.

Anonymkode: a3c44...1af

• Liker 1
Skrevet

Er der selv. Møtte fyren i 2015 og ser fortsatt etter han når jeg går i gatene gan ferdes, ser på mobilen etter spor av han og følger med på hans aktivitet på sosiale media. Valgte å slette han fra fb, men har han på insta. Ganske kjipt. Alle har vi noen sånne og du er nok det i noens liv også. Du må bare akseptere sannheten og godta at du finner en " nesten like bra"

Anonymkode: b9a79...378

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...