Gå til innhold

Hvorfor forbinder du analsex med homofili?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her, og dere har sikkert diskutert dette mange ganger. Men hvorfor er det så mange som forbinder analsex med homofili?

Nesten alle av oss har en anal, kvinner og menn. Og ikke alle homofile har analsex heller. Eller bare den ene av de. Er dette barneskolegreier som henger igjen i voksen alder? For med en slik logikk er jeg homofil om mannen har analsex med meg. 

 

 

Anonymkode: 2d66b...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje fordi det er nytt å gjøre andre ting enn bare misjønærstillingen?

 

Nå er det litt mer åpent for analsex, leketøy og hjelpemidler , tissing, sexy undertøy, suging, onanering osv. 

Tror de fleste menn kommer bedre og hardere når g-punktet i rompa blir massert mens man kommer. De som mener noe annet har nok ikke prøvd. 

Homofili er å tenne på folk med samme kjønn. Ikke hvordan man kler seg eller at man er åpen for å gjøre ting som føles godt med kroppen sin. 

Anonymkode: 59c78...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Sex er ganske subjektivt. Legning spiller ingen rolle, du kan gjøre hva du vil så langt kreativiteten strekker seg. Så lenge alle partner er gammel nok, alle gir samtykke, og man ikke skader hverandre. :) 

Anonymkode: 7d923...d4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en typisk årsakssammenheng satt på hodet. Fordi homofile (ofte) har analsex, så regner man med at det er homofilt å ha analsex. Det blir som å si at siden en tommel er en finger, er alle fingre tomler. 

Jeg ser svært lite homofilt med å like en deilig jenterumpe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke det. Mange homofile har ikke analsex, mange heterofile har det. 

Anonymkode: 9471a...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ny her, og dere har sikkert diskutert dette mange ganger. Men hvorfor er det så mange som forbinder analsex med homofili?

Nesten alle av oss har en anal, kvinner og menn. Og ikke alle homofile har analsex heller. Eller bare den ene av de. Er dette barneskolegreier som henger igjen i voksen alder? For med en slik logikk er jeg homofil om mannen har analsex med meg. 

 

 

Anonymkode: 2d66b...a92

Hvorfor påstår du at ALLE av oss har analsex? Spør du alle du møter?? Virker som du er fornærmet fordi ALLE ikke liker å få kuk trykket opp i kloakken. Du gjør som du vil på soverommet ditt, så gjør jeg som jeg vil på soverommet mitt. Hvem som gjør hva er vel revnende likegyldig, så lenge begge parter er enig. Om dere er homofil/lesbisk/hetrofil og hva dere praktiserer i senga er ikke interessant for andre enn dere! 

Anonymkode: adbf1...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del føltes det veldig feil og som mann kunne motta. Dama mi mente at jeg burde prøve, og jo da det var vel verdt det. Hun har brukt fingre og buttplugg på meg mens jeg har brukt fingre, buttplugg og junioren min på henne.

Anonymkode: 9c762...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor påstår du at ALLE av oss har analsex? Spør du alle du møter?? Virker som du er fornærmet fordi ALLE ikke liker å få kuk trykket opp i kloakken. Du gjør som du vil på soverommet ditt, så gjør jeg som jeg vil på soverommet mitt. Hvem som gjør hva er vel revnende likegyldig, så lenge begge parter er enig. Om dere er homofil/lesbisk/hetrofil og hva dere praktiserer i senga er ikke interessant for andre enn dere! 

Anonymkode: adbf1...95e

For det første har jeg ikke sagt at alle har anal-sex, men at alle har et rumpehull. Stort sett. 

Selvsagt gjør vi alle som vi vil. Jeg spurte hva det er som gjør at mange setter likhetstegn mellom analsex og homofili. 

Jeg synes du er fryktelig ufin som omtaler andre mennesker seksualitet slik du gjør. Jeg må spørre deg, hva gjør du her på dette underforumet når du ikke klarer å vise respekt for folk som gjør andre ting enn du? 

Innlegget ditt var trist lesning adbf1. En ting er at du angriper meg, angriper mennesker som praktiserer analsex, men du klarer ikke en gang å få med deg spørsmålet. 

Fitta er mer skitten en rumpehullet om det er skylt. Fitta er selvrensende og den produserer utflod 24/7. Munnen din er full av bakterier. Noe å tenke på om du liker å suge. Det kan være du eller partner har glemt å vaske fingrene før dere har sex. Da kan det jo være at du allerede har tarmbakterier både i musa og munnen. Slik blir all sex skitten. 

Anonymkode: 2d66b...a92

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor påstår du at ALLE av oss har analsex? Spør du alle du møter?? Virker som du er fornærmet fordi ALLE ikke liker å få kuk trykket opp i kloakken. Du gjør som du vil på soverommet ditt, så gjør jeg som jeg vil på soverommet mitt. Hvem som gjør hva er vel revnende likegyldig, så lenge begge parter er enig. Om dere er homofil/lesbisk/hetrofil og hva dere praktiserer i senga er ikke interessant for andre enn dere! 

Anonymkode: adbf1...95e

Det gjør da vedkommende ikke. Vedkommende poengterer at nesten alle har en endetarm og at det ikke utelukkende er homofile menn som er innehavere av dette.

Ta deg en snickers.

Anonymkode: fc37b...d95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det henger nok igjen fra gamle dager. Men nå er analen den nye vaginaen og har vært det snart i en hel generasjon. Så dette vil endres med tiden.

Anonymkode: 73b70...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ny her, og dere har sikkert diskutert dette mange ganger. Men hvorfor er det så mange som forbinder analsex med homofili?

Nesten alle av oss har en anal, kvinner og menn. Og ikke alle homofile har analsex heller. Eller bare den ene av de. Er dette barneskolegreier som henger igjen i voksen alder? For med en slik logikk er jeg homofil om mannen har analsex med meg. 

 

 

Anonymkode: 2d66b...a92

Tror dels de som forbinder analsex med homofili er folk som gikk glipp av seksualundervisningen på ungdomsskolen - hvor man lærte at legning handler om hvilket kjønn man tenner på. På samme måte som det ikke er det samme for en hetrofil mann å kysse en annen kar (menn har jo munn de også) så er rumpa til en mann en heeeelt annen greie enn rumpa til en dame :ler: Det handler jo om kjønnet på personen!

Dels tror jeg det er en del smånevrotiske folk som kanskje har hatt en veldig konservativ oppvekst fylt med mye skam som har gitt de et veldig anstrengt forhold til kroppen sin. Menn av sistnevnte gruppe føler de kanskje kommer litt til korte når de vet at de ikke kan oppfyllle dama sine ønsker på det anale-området og da er det lett å bli en drittunge å begynne med sånn " æsj, det er for homser, æsj der kommer det bæsj, kloakk" osv. :ler:

Andre folk - uten det jeg anser som issues - som ikke har noe lyst på/ ikke liker analsex har ikke noe behov for å stemple eller gjøre "opprør" mot den seksuelle aktiviteten.

Jeg forbinder heldigvis ikke en perfekt damerumpe og analsex med noe som helst annet enn 😅😅😍

Endret av Jr.Garcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2018 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Jeg er ny her, og dere har sikkert diskutert dette mange ganger. Men hvorfor er det så mange som forbinder analsex med homofili?

Nesten alle av oss har en anal, kvinner og menn. Og ikke alle homofile har analsex heller. Eller bare den ene av de. Er dette barneskolegreier som henger igjen i voksen alder? For med en slik logikk er jeg homofil om mannen har analsex med meg. 

 

 

Anonymkode: 2d66b...a92

Det er en liten moden tankegang å koble analsex hos menn og påstå at man da er homofil. Mennesker som kommer med slike uttalelser har hverken peiling på hva sexualitet og homofili er for noe. Fordommer. 

Anonymkode: f4d78...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje fordi, som du skriver, alle har en endetarm. Da kan sikkert noen tenke "at da kunne du jo likesågodt vært med en mann". At de altså ikke forbinder rumpehullet med noe feminint, på grunn av menn også har det. 

Selv mener forøvrig ikke at det er noe "homofilt" ved analsex, bare så det er sagt.

Anonymkode: 6c643...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbinder ikke analsex med homofili, faktisk så har jeg inntrykk av at det er relativt vanlig blant heterofile par og ser ikke noe galt med det. 

Anonymkode: d6d39...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å skjønne hvorfor hetroseksuelle menn ønsker å dytte bæsj.... skjønner ikke helt greia som homofil heller. 

Anonymkode: d57d3...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å skjønne hvorfor hetroseksuelle menn ønsker å dytte bæsj.... skjønner ikke helt greia som homofil heller. 

Anonymkode: d57d3...54b

Analsex kan gi sexuell nytelse for både menn og kvinner, både ved å gi og få 😛 så det kan være grunnen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...