Gå til innhold

Trodde God Morgen Norge var direkte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid trodd GMN var direkte. Men Vår Staude la ut bilder på Insta igår fra intervjuet med henne og Gunhild Stordalen. Og den episoden går idag. Spiller de inn dagen før? Eller lenge før? Vet ikke helt hvorfor, men er veldig nysgjerrig på dette 😂

Anonymkode: f7a92...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det går direkte tror jeg. 

Anonymkode: 88118...a68

Ikke idag for eksempel. Sjekk Vår sin insta.

Anonymkode: f7a92...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det går direkte tror jeg. 

Anonymkode: 88118...a68

Håper det, ellers har jeg blitt lurt i alle år😯

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at det er lite som er helt direkte. At det kan bli spilt inn en halvtime fks, for å ha litt kontroll. 

Anonymkode: 2f5ee...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har i alle fall pleid å være direkte tidligere. Jeg var på besøk i TV2 studio for flere år siden, og da holdt de på med God Morgen Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke idag for eksempel. Sjekk Vår sin insta.

Anonymkode: f7a92...b55

😮

Anonymkode: 88118...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er direkte, men enkelte innslag er opptak, antar det er personer som det ikke passer for innenforbi 07-10, og da lager de opptak et annet tidspunkt. Gunhild Stordalen var sannsynligvis en av de da antar jeg

Anonymkode: f60c9...c90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er direkte, men enkelte innslag er opptak, antar det er personer som det ikke passer for innenforbi 07-10, og da lager de opptak et annet tidspunkt. Gunhild Stordalen var sannsynligvis en av de da antar jeg

Anonymkode: f60c9...c90

Men Vår gikk jo i samme kjole under hele episoden, så da må jo de andre som var der også ha vært der på dette tidspunktet? Tror hele episoden fra idag er spilt inn en annen dag iallefall. Kanskje ikke alltid sånn, men jeg har alltid trodd at alle episoder er direkte.

Er det noen som forresten vet om arbeidstidene deres? Er det sånn at de er ferdige på jobb da sendingen avsluttes? Isåfall har de kort arbeidsdag. Eller forbreder de seg til neste dag etter sending kanskje?

Anonymkode: f7a92...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har deltatt i GMN flere ganger, og det har definitivt vært direkte. Men kan jo hende noen innslag er spilt inn på forhånd. 

Anonymkode: 81049...0b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen innslag blir spilt inn på forhånd. Er glad for at maten blir laget i direktesendingen.

Anonymkode: 88889...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De starter dagen før sending iallfall.  Sitter jo i sminken osv. Også er det jo innslag som ikke er direkte som må filmes utenom sendeskjema. Og det er tydelig at mye er direkte. Bare følg med på det som skjer utenfor.

21 hours ago, AnonymBruker said:

Men Vår gikk jo i samme kjole under hele episoden, så da må jo de andre som var der også ha vært der på dette tidspunktet? Tror hele episoden fra idag er spilt inn en annen dag iallefall. Kanskje ikke alltid sånn, men jeg har alltid trodd at alle episoder er direkte.

Er det noen som forresten vet om arbeidstidene deres? Er det sånn at de er ferdige på jobb da sendingen avsluttes? Isåfall har de kort arbeidsdag. Eller forbreder de seg til neste dag etter sending kanskje?

Anonymkode: f7a92...b55

 

Anonymkode: 993e2...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da brukte nok Vår samme kjole når de tok opp innslaget med Gunnhild slik at det skal se ut som at hele programmet er fra samme dag. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pearl2.0 said:

Da brukte nok Vår samme kjole når de tok opp innslaget med Gunnhild slik at det skal se ut som at hele programmet er fra samme dag. 

Det tenker jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De sa i starten av sendingen at opptaket ble gjort i helgen, og dette var ikke noe de la skjul på i det hele tatt. Men resten av programmet er selvfølgelig direkte.

Anonymkode: d4748...376

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

99% av GMN er direkte....jeg ser stort sett fast på programmet i opptak.
De sa flere ganger under sendingen som hadde G.Stordalen at det var opptak og allså ikke direkte.
Etter hva jeg har hørt så begynner program lederne på jobb ca kl 0400 og jobber også noe etter sendings slutt for å forbrede neste dags sending.
Også hørt at de får taxi til å kjøre seg til jobb så de kan forbrede seg i bilen på sending.

Anonymkode: 4ae31...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De sa flere ganger under sendingen som hadde G.Stordalen at det var opptak og allså ikke direkte.

Allså mener innslaget med Stordalen var opptak....ikke sendingen ellers.

Anonymkode: 4ae31...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opptrådt på GMN, og de gangene var alt "direkte", men vi lå ca. 5-10 min foran det folk så. Da har de en buffer i tilfelle noe går galt. Ene gangen var det et opphold på 15 min, for å sende et innlegg de hadde filmet dagen før, da den personen skulle ut av landet. 

Anonymkode: a5b41...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...