Gå til innhold

Ingen komplimenter etter første date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har møtt en tindermatch én gang. Hatt kontakt ganske lenge. Aldri fått et kompliment. Kan han synes jeg er søt/pen/fin allikevel? Han vil møtes igjen. 

Anonymkode: 85392...5eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Dere har kun møttes en gang. Jeg vil se på det som positivt at han vil møtes igjen ;) Det kan også hende han bare er sjenert, eller generelt er dårlig på å gi komplimenter. Jeg synes du skal starte med å gi han et kompliment, så får du kanskje et tilbake.

Se også på det sånn: Det er i hvert fall bedre at han vil møtes igjen, enn om han hadde gitt deg et kompliment, men ikke ønsket og møtes igjen. 

Anonymkode: 6ad26...a71

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Dere har kun møttes en gang. Jeg vil se på det som positivt at han vil møtes igjen ;) Det kan også hende han bare er sjenert, eller generelt er dårlig på å gi komplimenter. Jeg synes du skal starte med å gi han et kompliment, så får du kanskje et tilbake.

Se også på det sånn: Det er i hvert fall bedre at han vil møtes igjen, enn om han hadde gitt deg et kompliment, men ikke ønsket og møtes igjen. 

Ja, det viktigste er jo at han vil møtes igjen. Hyggelig om det er fordi han likte personligheten min, men vil jo gjerne at han skal synes jeg er grei å hvile øynene på også... Men du er nok inne på noe; han virker litt sjenert/forsiktig av seg. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det viktigste er jo at han vil møtes igjen. Hyggelig om det er fordi han likte personligheten min, men vil jo gjerne at han skal synes jeg er grei å hvile øynene på også... Men du er nok inne på noe; han virker litt sjenert/forsiktig av seg. 

Dersom han ønsker og møtes igjen, vil jeg tro han både likte det han så, og likte deg som person :) Da kan du starte med å gi et kompliment til han neste gang dere møtes ;) 

Skrevet

Kvinner har så dårlig selvbilde. Han vil møte deg igjen! Da likte han deg foreløpig godt nok. Hadde vært verre om han bare gav masse konplimenter, men ghostet deg etter hvert?  Handling er mer enn ord. 

Hvorfor er dere så avhengig av komplimenter?

Anonymkode: c9e5d...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...