AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 Er selv en mann, men alltid tent på begge kjønn. Sex med menn er helt uprøvd, da jeg alltid har ønsket et "normalt" hetero liv. Blir ekstremt lett betatt av flotte og sjarmerende kvinner, men jeg har aldri sjans på noen. Jeg får lite oppmerksomhet, og har tydeligvis ikke mye å by på. At jeg er noe innesluttet og at jeg tross alt holder meg mye hjemme og liker alenetid, hjelper ikke på. Kone og barn er egentlig det jeg har ønsket meg mest oppigjennom åra. Men det går bare ikke. Jeg er jo over 30 nå, og hvis ting ikke har ordnet seg til nå, er det vel naivt å tro at det plutselig skal gjøre det. Fakta er at kvinner har mer krav enn menn har til sine partnere. Jeg tror ikke jeg kan bli romantisk interessert i andre menn, men det seksuelle er svært pirrende. Har masse tanker om hva jeg vil prøve, og tankene blir mer fremtredende i takt med nye nedturer med jenter. Er på gaysir, og syns det er spennende med gifte menn rundt min alder, som søker litt guttekos på si🙂 Det er ikke mangel på tilbud, så det er veldig spennende å ta sjansen.. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 2292e...bf9
Gjest Alterego666 Skrevet 23. september 2018 #2 Skrevet 23. september 2018 Du bør prøve deg fram. Du sier -slik jeg leser HI- at du er biseksuell. Det er ingen grunn til å nekte seg noe. Husk å ta vare på helsa, og lykke til!
matrobot Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 Hvis du er åpen for begge kjønn, så har du dobbelt så mange muligheter enn oss som holder til kun et marked 1
Gjest hind Skrevet 23. september 2018 #4 Skrevet 23. september 2018 Hvorfor ikke gi det en sjanse? Kanskje du kan bli romantisk interessert også hvis du finner en du tenner skikkelig på og matcher godt med? Synes dog det er en bedre idé å satse på single menn. Da ødelegger du ingens forhold og slipper drama hvis du faktisk faller for mannen.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #5 Skrevet 23. september 2018 Gjør det du, S. Anonymkode: 9ace9...1b2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #6 Skrevet 23. september 2018 Vær deg selv, først og fremst. Ønsker du barn er ikke menn veien å gå med mindre du kan adoptere. Men famileliv, hygge og kos kan du oppleve om du er sammen med en mann om romantikken er tilstede. Syns rådene virker bra her, prøv deg fram. Men tenk over hva du virkelig ønsker. Sex er gøy i begynnelsen men ofte så trenger vi mennesker noe mer, en å dele livet med. Så ikke ligg så mye rundt at du blir lei deg selv. Lykke til. Hilsen mann Anonymkode: 7aca6...fcb
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #7 Skrevet 23. september 2018 Det du beskriver er det nok flere som kjenner seg igjen i. Meg inklusive, absolutt! Introvert, lite eller ingen erfaring med damer osv. Så tankene dine er veldig kjente her. Jeg har sannsynligvis prøvd en del av det samme som deg, inklusive div nettsteder og det du nevner. Jeg har holdt på med dette siden 2013 og frem til nå. Uten resultat. Det at menn er mindre kompliserte enn damer, er en myte. Dramaqueens, nett-runkere, eventyrfortellere og gutter og menn som ikke har annen agenda enn å skryte på seg opplevelser og erfaringer de aldri har hatt. Det er mi erfaring. Etter et par år regna jeg med at det var min uflaks som gjorde dette og at det ville endre seg etter hvert om jeg fikk kontakt med mer seriøse, men det har ikke skjedd! Skal du skaffe deg noe, må du være løs og desperat og ta det du får på noen minutters varsel. Jeg snakka med en fyr som hadde gjort over 20 avtaler over nett, ingen var seriøse og møtte opp. Så tålmodighet er kanskje også noe du må ha! Anonymkode: 9ceef...1ef
Jr.Garcon Skrevet 24. september 2018 #8 Skrevet 24. september 2018 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er selv en mann, men alltid tent på begge kjønn. Sex med menn er helt uprøvd, da jeg alltid har ønsket et "normalt" hetero liv. Blir ekstremt lett betatt av flotte og sjarmerende kvinner, men jeg har aldri sjans på noen. Jeg får lite oppmerksomhet, og har tydeligvis ikke mye å by på. At jeg er noe innesluttet og at jeg tross alt holder meg mye hjemme og liker alenetid, hjelper ikke på. Kone og barn er egentlig det jeg har ønsket meg mest oppigjennom åra. Men det går bare ikke. Jeg er jo over 30 nå, og hvis ting ikke har ordnet seg til nå, er det vel naivt å tro at det plutselig skal gjøre det. Fakta er at kvinner har mer krav enn menn har til sine partnere. Jeg tror ikke jeg kan bli romantisk interessert i andre menn, men det seksuelle er svært pirrende. Har masse tanker om hva jeg vil prøve, og tankene blir mer fremtredende i takt med nye nedturer med jenter. Er på gaysir, og syns det er spennende med gifte menn rundt min alder, som søker litt guttekos på si🙂 Det er ikke mangel på tilbud, så det er veldig spennende å ta sjansen.. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 2292e...bf9 Hvorfor kan du ikke finne deg en singel homse/bifil kar? Det må vel være bedre, enn at du er med på å ødelegge familier. Nei,mangel på tilbud er det nok ikke - mange menn har ikke så mange krav til andre menn som du selv sier - husk kondom og hiv prep pillen. 30 er litt vel tidlig å gi opp familiedrømmen. Prøv å kom i kontakt med damer på andre arenaer enn du pleier , jobb med å bli en bedre utgave av deg selv hvis du "alltid" blir avvist og ingen er interessert. Endret 24. september 2018 av Jr.Garcon
HalldirV2 Skrevet 24. september 2018 #9 Skrevet 24. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er selv en mann, men alltid tent på begge kjønn. Sex med menn er helt uprøvd, da jeg alltid har ønsket et "normalt" hetero liv. Blir ekstremt lett betatt av flotte og sjarmerende kvinner, men jeg har aldri sjans på noen. Jeg får lite oppmerksomhet, og har tydeligvis ikke mye å by på. At jeg er noe innesluttet og at jeg tross alt holder meg mye hjemme og liker alenetid, hjelper ikke på. Kone og barn er egentlig det jeg har ønsket meg mest oppigjennom åra. Men det går bare ikke. Jeg er jo over 30 nå, og hvis ting ikke har ordnet seg til nå, er det vel naivt å tro at det plutselig skal gjøre det. Fakta er at kvinner har mer krav enn menn har til sine partnere. Jeg tror ikke jeg kan bli romantisk interessert i andre menn, men det seksuelle er svært pirrende. Har masse tanker om hva jeg vil prøve, og tankene blir mer fremtredende i takt med nye nedturer med jenter. Er på gaysir, og syns det er spennende med gifte menn rundt min alder, som søker litt guttekos på si🙂 Det er ikke mangel på tilbud, så det er veldig spennende å ta sjansen.. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 2292e...bf9 Heh...er dette en slags skjult "trussel" mot kvinner? Nå må dere skjerpe dere liksom, ellers går jeg over til the dark side?! Gjør som du vil, men spill ærlig. Dersom du innleder et forhold til en mann, bør du være åpen om at du ikke tror du er kapabel til å få romantiske følelser for han. Dessuten synes jeg du er litt vel barnslig i forhold til generaliseringer av kvinner, det er ikke slik at alle kvinner har like krav, eller like "høye" krav. Både menn og kvinner er individer, med ulike krav og ulike forventninger.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #10 Skrevet 24. september 2018 Det er vel bare å gå for damer du faktisk har sjans på? Du får gå etter damene som er litt mindre pene, litt store, veldig stille osv. Så burde du selvsagt ha alt annet på stell. Aktiv livsstil, god jobb, interessert i samfunnet og andre mennesker osv. Du skal ikke tro at homofile menn har lavere krav enn kvinner. Anonymkode: 45f1d...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå