Gå til innhold

Han snakker bare om trening

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte en skikkelig ålreit fyr. Han varter meg opp og er skikkelig bra, men han har bare en ting i hodet, sykkel. 

Jeg sykler, så derfor dette klaffet, men jeg har jo andre ting i livet ved siden av. Jeg får en snap av sykkelstyret hans hver morgen og hver kveld ( tur-retur jobb). Får snap av at han mekker sykkel. Får snap av sykkelboden. Hver gang vi skal finne på noe, så surpriiise " skal vi ta oss en sykkeltur". Han har absolutt ikke noe annet å prate om. Jeg skjønner nesten ikke at det er mulig. Får så spørsmål" nye sko?" Og da skal jeg ta stilling til om han skal ha røde eller blå sykkelsko. 

Går tur i parken, jeg peker på noen trær og spør han om han husker hva slags sorter det er, tar 5 sekunder, så ser han en sykkel og bytter tema.

Er det mulig å bare ha en ting i hodet?

Tror jeg må kutte ut mannen pga.dette her.

Anonymkode: ded5a...0db

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En så ensporet mann ville ikke jeg brukt tiden min på.

• Liker 2
Skrevet

Sikker på at det ikke er kompisen min du prater om? Han er Helt lik 😂

Skrevet

Hvor lenge har dere datet?

Jeg ville sagt ifra.

Du, jeg vet at du er glad i sykkel og det er jeg også, men det betyr ikke at jeg kún vil prate om sykler, sykkelutstyr og se biler ørti ganger om dagen om sykkelen og sykkelboden din...jeg vet egentlig ikke om du er klar over hvor mye du prater om sykkel, men om vi ikke kan prate om noe annet så ser jeg ikke helt noe fremtid her for oss.

Skrevet

Haha huff, menn klager på at damer er kjedelige å snakke med men de er jo enda mer enspora selv!!!! Jeg hadde bare sagt fra at det er gørrkjedelig å høre på og fint om vi kan snakke om noe annet. Har vokst fra det å sitte å nikke og smile og late som jeg lytter 😂😖

Anonymkode: 7187a...fcd

Skrevet

Fiffig. 

Her har han antakeligvis tenkt at han har funnet en å dele en lidenskapelig interesser med. Jeg tror menn før heller enn senere bør innse at kvinner generelt ikke har den enspora evnen vi har. Det virker som en ganske solid påstand om menneskeheten. Menn virker å være monomane i større grad enn kvinner. (Med mindre man snakker om barn. Der er noen kvinner i særklasse enspora). 

Det kunne jo handler om hva som helst, men for denne mannen er det sykkel. For andre er det jakt. Jakttid. Fiske. Dupp og flue. Diett. Gains. Det er gøy å fordype seg i noe. Vi menn har ofte anlegg for å grave og grave i noe. Det blir altomfattende og episk. Selvfølgelig er det usosialt. Derimot er det også et tegn på intelligens. Vil du heller ha en mann på det jevne som ikke klarer å fokusere? 

Jeg tror man må snakke med partneren sin når ting begynner å gå på autopilot i en ring. Vi har alle en utfordring med å finne nye interessante samtaleemner og å være åpen for nye tanker og ideer. Det handler vel så mye om å ha fokus på mer enn én ting fremfor uforanderlige egenskaper. Snakk sammen! Si det rett som det er, du blir ganske lei av sykkelpraten. Kanskje han ikke vet at du er lei? 

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Arcturus skrev:

Fiffig. 

Her har han antakeligvis tenkt at han har funnet en å dele en lidenskapelig interesser med. Jeg tror menn før heller enn senere bør innse at kvinner generelt ikke har den enspora evnen vi har. Det virker som en ganske solid påstand om menneskeheten. Menn virker å være monomane i større grad enn kvinner. (Med mindre man snakker om barn. Der er noen kvinner i særklasse enspora). 

Det kunne jo handler om hva som helst, men for denne mannen er det sykkel. For andre er det jakt. Jakttid. Fiske. Dupp og flue. Diett. Gains. Det er gøy å fordype seg i noe. Vi menn har ofte anlegg for å grave og grave i noe. Det blir altomfattende og episk. Selvfølgelig er det usosialt. Derimot er det også et tegn på intelligens. Vil du heller ha en mann på det jevne som ikke klarer å fokusere? 

Jeg tror man må snakke med partneren sin når ting begynner å gå på autopilot i en ring. Vi har alle en utfordring med å finne nye interessante samtaleemner og å være åpen for nye tanker og ideer. Det handler vel så mye om å ha fokus på mer enn én ting fremfor uforanderlige egenskaper. Snakk sammen! Si det rett som det er, du blir ganske lei av sykkelpraten. Kanskje han ikke vet at du er lei? 

Takk for råd. Skjønner hvorfor mamma ble gal av bilprat. Blir samme greia dette her🙉 Har prøvd å få han med på litt andre aktiviteter. Må nok ta en prat. Positivt å virkelig kunne mye om noe, absolutt, men er gøy å få lity variasjon også. Greit med nye impulser. TS

Anonymkode: ded5a...0db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...