AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 Jeg har de siste årene tatt Remeron på før leggetid for å sovne. Etter jeg begynte på de tablettene har orgasmene mine blitt svakere og svakere. Jeg klarer å komme når jeg onanerer alene, men sex med samboer er det dårligere med. Jeg har sluttet helt å komme vaginalt sammen med han og lysten på sex har også sunket. Jeg klarer heller ikke komme av fingring med partner eller oralsex. Har kun hatt en seksualpartner så har ingen å sammenligne med. Men mistenker at det er Remerontablettene som gjør at jeg føler mindre. Har ikke snakket med lege om dette. Anonymkode: 45cfc...46d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #2 Skrevet 23. september 2018 Jeg har gått på Remeron i to år og merker ingen forskjell. Men om du føler det er pillene sin skyld så kan du jo vurdere å kutte de ut. Anonymkode: 7db2f...1e8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 Det er noen som ikke klarer å få orgasme av antidepressiva. Jeg merket ingen forskjell på det, hverken på Remeron eller andre typer. Anonymkode: 2ddb4...c00
isw Skrevet 23. september 2018 #4 Skrevet 23. september 2018 Remeron har ingen nevneverdig negativ påvirkning av dette, slik SSRI har. Det er kanskje heller tilstanden som gjør at du tar Remeron som forårsaker dette?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #5 Skrevet 23. september 2018 Eneste antidepressiva jeg har gått på hvor jeg ikke merker noe forskjell. SSRI derimot...umulig å komme. Anonymkode: 5e597...07d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått på Remeron i to år og merker ingen forskjell. Men om du føler det er pillene sin skyld så kan du jo vurdere å kutte de ut. Anonymkode: 7db2f...1e8 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er noen som ikke klarer å få orgasme av antidepressiva. Jeg merket ingen forskjell på det, hverken på Remeron eller andre typer. Anonymkode: 2ddb4...c00 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Eneste antidepressiva jeg har gått på hvor jeg ikke merker noe forskjell. SSRI derimot...umulig å komme. Anonymkode: 5e597...07d Tusen takk for svar. Jeg bør nok slutte på tablettene for å se om jeg merker forskjell. Problemet er bare at jeg ikke får sove uten de tablettene 😕 Anonymkode: 45cfc...46d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #7 Skrevet 24. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Jeg bør nok slutte på tablettene for å se om jeg merker forskjell. Problemet er bare at jeg ikke får sove uten de tablettene 😕 Anonymkode: 45cfc...46d Husker du om disse problemene startet akkurat samtidig som du begynte på Remeron? Eller var styrken på orgasmene på vei ned før? Anonymkode: 7db2f...1e8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #8 Skrevet 26. september 2018 På 24.9.2018 den 17.30, AnonymBruker skrev: Husker du om disse problemene startet akkurat samtidig som du begynte på Remeron? Eller var styrken på orgasmene på vei ned før? Anonymkode: 7db2f...1e8 Har gått på Remeron siden 2011 og mener å huske at orgasmeproblemet begynte ca da. Anonymkode: 45cfc...46d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #9 Skrevet 26. september 2018 Jeg har gått på forskjellige antidepressiva i mange år og alltid slitt. Jeg hadde alle mulige rare forklaringer som at det var noe feil med meg seksuelt, at jeg var for syk osv. Koblet ikke forbindelsen før jeg sluttet og både lyst og orgasme kom tilbake. Hør med legen om du kan få noe annet å sove på? Anonymkode: b82cb...aec
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #10 Skrevet 27. september 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått på forskjellige antidepressiva i mange år og alltid slitt. Jeg hadde alle mulige rare forklaringer som at det var noe feil med meg seksuelt, at jeg var for syk osv. Koblet ikke forbindelsen før jeg sluttet og både lyst og orgasme kom tilbake. Hør med legen om du kan få noe annet å sove på? Anonymkode: b82cb...aec Er ikke så bevandret innen medisiner. Men finnes det andre tabletter som man sovner av bortsett fra innsovningstabletter/sovepiller? Anonymkode: 45cfc...46d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #11 Skrevet 27. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så bevandret innen medisiner. Men finnes det andre tabletter som man sovner av bortsett fra innsovningstabletter/sovepiller? Anonymkode: 45cfc...46d Circadin/melatonin, seroquel eller vallergan for eksempel. Anonymkode: 47ebf...904
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå