AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 Møtte en fyr på byen i går, følte vi fikk en god tone og hang sammen hele kvelden. Det endte med sex. Han er gift men sa at han var i et fritt forhold så han kunne gjøre sånn. Han fikk nummeret mitt og jeg hans. Han sa han ville se meg igjen og jeg ga også utrykk for at jeg ville se han igjen også. Vi pratet om at han skulle komme hit en gang. Jeg hadde kanskje forventet en melding fra han idag, men har ikke fått noe. Jeg har jo litt forhåpninger om å se han igjen, men føler det er dumt av meg å håpe, blir fort skuffet. Burde man forvente en SMS? Er det sansynlig at han vil se meg igjen selvom han ikke tar noe kontakt idag? Anonymkode: d3a32...09d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #2 Skrevet 23. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Møtte en fyr på byen i går, følte vi fikk en god tone og hang sammen hele kvelden. Det endte med sex. Han er gift men sa at han var i et fritt forhold så han kunne gjøre sånn. Han fikk nummeret mitt og jeg hans. Han sa han ville se meg igjen og jeg ga også utrykk for at jeg ville se han igjen også. Vi pratet om at han skulle komme hit en gang. Jeg hadde kanskje forventet en melding fra han idag, men har ikke fått noe. Jeg har jo litt forhåpninger om å se han igjen, men føler det er dumt av meg å håpe, blir fort skuffet. Burde man forvente en SMS? Er det sansynlig at han vil se meg igjen selvom han ikke tar noe kontakt idag? Anonymkode: d3a32...09d Ha nok selvrespekt til å holde deg unna gifte menn. Åpent forhold? Aldri møtt noen som har hatt det, det er nokså sjelden utenfor fantasiland... Sjekk evt om kona er enig. Anonymkode: ac3e3...32f 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 99,9% sjanse for at han løy når han sa han var i åpent forhold. Du har vært med på utroskap og får naturligvis ikke melding av han når han varter opp for kona med masse kjærlighet med dårlig samvittighet , for at hun ikke skal skjønne han er en utro drittsekk. Du hører muligens fra han neste gang han er aleine og vil være utro men ikke bit på. Anonymkode: 4db22...356 1
herzeleid Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Selv om han skulle være i et åpent forhold kan du nok ikke forvente at han skal gi deg samme oppmerksomhet som en singel fyr ville gjort. Han har tross alt forpliktelser hjemme, og de fleste slike forhold forutsetter nok at sidesprangene er av en utelukkende seksuell karakter, der kjærligheten og følelsene fortsatt finnes hjemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå