Gå til innhold

Forhandle seg til høyere rente på bsu?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med å forhandle seg til høyere rente på bsu? Er det i det hele tatt mulig? Har foreløpig bsu hos DnB, men ser at renten er høyere andre steder. 

Vil renten gå opp nå som styringsrenten har gått opp? 3,20% er ikke veldig høyt. 

Anonymkode: 7b9ea...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BSU er jo den beste renten som finnes! Ikke hørt om noen som har forhandlet om BSU-renten før.

Anonymkode: 46186...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

BSU er jo den beste renten som finnes! Ikke hørt om noen som har forhandlet om BSU-renten før.

Anonymkode: 46186...4c9

Ja, men enkelte banker har renter rundt 4%. Er det da mulig å forhandle opp DnB sin, som er på 3,2%, eller må jeg bare bytte bank? Har ikke hørt om det jeg heller, men vet ikke så mye om sånt. Derfor jeg håpet noen kanskje har erfaring. 

Anonymkode: 7b9ea...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bankene gidder ikke å forhandle om innskuddsrenter, mye enklere å bare flytte bsuen til banken med best rente :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men enkelte banker har renter rundt 4%. Er det da mulig å forhandle opp DnB sin, som er på 3,2%, eller må jeg bare bytte bank? Har ikke hørt om det jeg heller, men vet ikke så mye om sånt. Derfor jeg håpet noen kanskje har erfaring. 

Anonymkode: 7b9ea...721

Du må bytte bank

Anonymkode: 6607f...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det er håpløst å forhandle rente med bankene. Forsøkte en gang på en sparekonto med dårlig rente, og de kunne ikke sette opp renten med 0,1% engang. Det er bare å bytte bank, for forhandling er håpløst

Anonymkode: b3253...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen banker har i utgangspunktet dårlige vilkår med "prutningsmonn" på boliglån. Gode banker har prislister som er felles for alle.

Men på BSU tror jrg ikke at det finnes banker som gir individuelle vilkår.

Bytt bank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...