AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Del Skrevet 23. september 2018 Dere som har hatt suksess med å få tilbake de røde høybladene på julestjernen år etter år. På hvilket tidspunkt på dagen blir den satt mørkt? Jeg vet at den skal ha korte dager, med 14 timers mørke i ca 2 måneder.Jeg prøver i år for første gang for å se om jeg kan lykkes Anonymkode: 1120a...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #2 Del Skrevet 23. september 2018 Aldri hørt om. I Las Palmas står julestjerne ute hele året og er like fine til jul hvert år. Anonymkode: 9fefe...93d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #3 Del Skrevet 23. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri hørt om. I Las Palmas står julestjerne ute hele året og er like fine til jul hvert år. Anonymkode: 9fefe...93d Det er helt vanlig at julestjernene har korte dager. Til og med i gartneriene har de disse plantene mørkt i mesteparten av døgnet. Jeg lurer bare på tidspunktet på dagen der jeg må sette planten mørkt Anonymkode: 1120a...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. september 2018 #4 Del Skrevet 23. september 2018 https://www.gardeningknowhow.com/ornamental/flowers/poinsettia/how-to-make-poinsettia-turn-red-make-a-poinsettia-rebloom.htm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #5 Del Skrevet 23. september 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: https://www.gardeningknowhow.com/ornamental/flowers/poinsettia/how-to-make-poinsettia-turn-red-make-a-poinsettia-rebloom.htm Tusen takk. Da har jeg gjort det riktig så langt hvertfall Anonymkode: 1120a...8d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. september 2018 #6 Del Skrevet 23. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk. Da har jeg gjort det riktig så langt hvertfall Anonymkode: 1120a...8d3 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. september 2018 #7 Del Skrevet 30. september 2018 Min er på sin tredje overvintring og den står i vindu hele året. Vokser og stortrives. Vanner den mye da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #8 Del Skrevet 30. september 2018 6 timer siden, Sola de skrev: Min er på sin tredje overvintring og den står i vindu hele året. Vokser og stortrives. Vanner den mye da. Ja, men får den røde høyblader og blomster? Anonymkode: 1120a...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå