AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Skrevet 23. september 2018 Hva slags åpningsreplikk bruker dere når dere starter samtalene på nettdating? Anonymkode: 3a0eb...427
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #2 Skrevet 23. september 2018 Er der ikke lenger, men pleide å ta utgangspunkt i et bilde. Feks har fyren et bilde av seg på sykkel spør jeg noe rundt det. «Satser de på Tour de France eller syklerdu kun tiljobben?» elns. Anonymkode: 0416f...cdf
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 24 minutter siden, AnonymBruker said: Er der ikke lenger, men pleide å ta utgangspunkt i et bilde. Feks har fyren et bilde av seg på sykkel spør jeg noe rundt det. «Satser de på Tour de France eller syklerdu kun tiljobben?» elns. Anonymkode: 0416f...cdf TS her. Kunne vært greit å startet samtalen sånn. Men mange av de kvinnene jeg ser på Tinder er bare selfies. Blir litt rart å skrive "Hei, det var da et fint håndkle du hadde hengende på badeveggen bakom deg". Ikke rart at denne memen har spredt seg på nettet. Heldigvis har enkelte andre damer bilder som faktisk ikke er bare selfier. Har brukt å skrive "Hei, hvordan går det?", men enkelte synes tydeligvis dette er litt for kjedelig og da svarer de som regel ikke. Anonymkode: 3a0eb...427
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #4 Skrevet 23. september 2018 27 minutter siden, AnonymBruker said: Har brukt å skrive "Hei, hvordan går det?", men enkelte synes tydeligvis dette er litt for kjedelig og da svarer de som regel ikke. Anonymkode: 3a0eb...427 Om de ikke svarer på "Hei!" selv om de kun har selfier og ingen profiltekst så svarer de deg nok ikke uansett hva du sier. Anonymkode: 92b05...eed
Gjest Vanlig fyr Skrevet 23. september 2018 #5 Skrevet 23. september 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: TS her. Kunne vært greit å startet samtalen sånn. Men mange av de kvinnene jeg ser på Tinder er bare selfies. Blir litt rart å skrive "Hei, det var da et fint håndkle du hadde hengende på badeveggen bakom deg". Ikke rart at denne memen har spredt seg på nettet. Heldigvis har enkelte andre damer bilder som faktisk ikke er bare selfier. Har brukt å skrive "Hei, hvordan går det?", men enkelte synes tydeligvis dette er litt for kjedelig og da svarer de som regel ikke. Anonymkode: 3a0eb...427 Herregud selfies er så utrolig turn off!!
I Grosny Skrevet 23. september 2018 #6 Skrevet 23. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags åpningsreplikk bruker dere når dere starter samtalene på nettdating? Anonymkode: 3a0eb...427 Jeg leste hva hun hadde skrevet, tok tak i det og skrev. Det fungerte veldig bra , og mange gode dialoger oppsto.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #7 Skrevet 23. september 2018 En mann jeg kjenner fra privaten, skrev takk for match. Det synes jeg var kleint, men han avskrekket visst ingen med de ordene. Anonymkode: d2ee7...5e7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #8 Skrevet 23. september 2018 De to jeg chatter med nå skreiv begge det var hyggelig vi hadde fått match. Åpningsreplikken betyr ikke så mye for meg.. så sant den er vanlig høflig. De kan godt skrive noe så enkelt som bare hei om jeg liker utseende på vedkommende. 😅 * Enkel* Men.. klart.. skal interessen holdes så må en jo skrive litt mer etterhvert.😉 Anonymkode: 674f7...854 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #9 Skrevet 23. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Kunne vært greit å startet samtalen sånn. Men mange av de kvinnene jeg ser på Tinder er bare selfies. Blir litt rart å skrive "Hei, det var da et fint håndkle du hadde hengende på badeveggen bakom deg". Ikke rart at denne memen har spredt seg på nettet. Heldigvis har enkelte andre damer bilder som faktisk ikke er bare selfier. Har brukt å skrive "Hei, hvordan går det?", men enkelte synes tydeligvis dette er litt for kjedelig og da svarer de som regel ikke. Anonymkode: 3a0eb...427 Spør om de har noen andre bilder enn selfies? «Forlater du noen gang badet for å møte andre mennesker? Hvis ja, hva liker du å gjøre?» Anonymkode: 0416f...cdf
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #10 Skrevet 23. september 2018 Legger ikke så mye jobb i det egentlig, har ingen fast replikk. Tror ikke det finnes en "gyllen linje", enten er hun interessert og bidrar til å bli kjent eller så er det ingen vits, gidder ikke å "jobbe" for å holde igang en samtale. Anonymkode: 6f710...01a 1
styrmannen Skrevet 23. september 2018 #11 Skrevet 23. september 2018 Jeg møtte min kone på møteplassen.no og i første meldingen min til henne spurte jeg henne hva som var en typisk hverdag for henne 😊 5 år senere har vi nå en datter på 2 1/2 år og giftet oss tidligere i år. 1
Tiger1974 Skrevet 25. september 2018 #12 Skrevet 25. september 2018 På 23.9.2018 den 18.26, Vanlig fyr skrev: Herregud selfies er så utrolig turn off!! At du ikke heller lager en blogg med det du interesserer deg for - du er jo over alle hauer du
Gjest Vanlig fyr Skrevet 25. september 2018 #13 Skrevet 25. september 2018 35 minutter siden, Tiger1974 said: At du ikke heller lager en blogg med det du interesserer deg for - du er jo over alle hauer du Ja jeg er litt her og der. Vennligst hold bitterheten din til de creepy runketrådene dine.
Tiger1974 Skrevet 25. september 2018 #14 Skrevet 25. september 2018 1 minutt siden, Vanlig fyr skrev: Ja jeg er litt her og der. Vennligst hold bitterheten din til de creepy runketrådene dine. Der fikk du igjen lol - men ønsker deg en fin kveld 😊
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #15 Skrevet 25. september 2018 Prøver å skrive noe mer enn bare «hei». Hater når menn skriver det til meg, det går faktisl ann å legge litt energi ned i det. «Hei» virker så... som om du egentlig ikke ønsker et svar... Men å skrive en kommentar til et bilde eller noe, da viser det at du har sett profilen og er interessert i mer. Evt. om personen nesten ikke har noe som helst på sin profil, send «hei, <et spørsmål om interesser eller noe>». Vise at du vil noe og ikke bare et kjedelig «hei». Selv så håper jeg alltid at han skal svare på spørsmålet mitt! Men sålangt kun en som har prøvd. «Atchomar chomakaan. Hash yer dothrae chek?» Anonymkode: 5829d...223
Helado Skrevet 25. september 2018 #16 Skrevet 25. september 2018 Starter som regel en samtale sånn : " Hei Hvordan har dagen behandlet deg så langt?"
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #17 Skrevet 25. september 2018 6 minutter siden, Helado skrev: Starter som regel en samtale sånn : " Hei Hvordan har dagen behandlet deg så langt?" Ser mange med denne. Anonymkode: 6661f...fd8
Gjest Vanlig fyr Skrevet 25. september 2018 #18 Skrevet 25. september 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Prøver å skrive noe mer enn bare «hei». Hater når menn skriver det til meg, det går faktisl ann å legge litt energi ned i det. «Hei» virker så... som om du egentlig ikke ønsker et svar... Men å skrive en kommentar til et bilde eller noe, da viser det at du har sett profilen og er interessert i mer. Evt. om personen nesten ikke har noe som helst på sin profil, send «hei, <et spørsmål om interesser eller noe>». Vise at du vil noe og ikke bare et kjedelig «hei». Selv så håper jeg alltid at han skal svare på spørsmålet mitt! Men sålangt kun en som har prøvd. «Atchomar chomakaan. Hash yer dothrae chek?» Anonymkode: 5829d...223 SuvwI' yoH wej loQ nuvpu', SoH dothraki puny 'ej tiny qabDaj
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #19 Skrevet 25. september 2018 12 minutter siden, Vanlig fyr skrev: SuvwI' yoH wej loQ nuvpu', SoH dothraki puny 'ej tiny qabDaj Ser mer ut som Klingon... så kan ikke si noe til det... kan ikke klingon (*kan dog ikke flytende Dothraki heller da, holder på å lære😅). Anonymkode: 5829d...223
Gjest Vanlig fyr Skrevet 25. september 2018 #20 Skrevet 25. september 2018 Just now, AnonymBruker said: Ser mer ut som Klingon... så kan ikke si noe til det... kan ikke klingon (*kan dog ikke flytende Dothraki heller da, holder på å lære😅). Anonymkode: 5829d...223 Absolutt Klingon. Jeg sa bare at dere Dothrak'ere er fislete pingler....og dårlige krigere. (Kan heller ikke språket....måtte bruke en translator)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå