An0nymBruker Skrevet 26. september 2018 #61 Del Skrevet 26. september 2018 På 24.9.2018 den 14.41, Winza skrev: Jeg synes du er en hyggelig bruker @Aldrisur @Rumle @Zenobia @Hoppetaujenta @Gregor Clegane @Nietsoj@Dr. A. Kula @Daryl Dixon @Mynona @FruN @Severus @Sola de @An0nymBruker @Tøytigern og @fiole er brukere jeg liker godt Å henge i chatte trådene og dagbøkene med dem i de årene jeg har vært medlem her har vært veldig kjekt og hyggelig, kg ville ikke vært det sammen uten dem 😄 Tusen takk Winza Jeg liker deg og de andre du nevner veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 26. september 2018 #62 Del Skrevet 26. september 2018 Ha, når jeg ser hvordan denne tråden sklir ut i internt fjas skjønner jeg hvorfor jeg ikke vet hvem noen av de nevnte er og hvorfor vi sannsynligvis heller aldri kommer til å nevne hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. september 2018 #63 Del Skrevet 26. september 2018 5 minutter siden, Bøff Eløff skrev: Ha, når jeg ser hvordan denne tråden sklir ut i internt fjas skjønner jeg hvorfor jeg ikke vet hvem noen av de nevnte er og hvorfor vi sannsynligvis heller aldri kommer til å nevne hverandre. Det er lov å fjase på sosial prat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 26. september 2018 #64 Del Skrevet 26. september 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Det er lov å fjase på sosial prat Og hvem har sagt noe annet? Jeg tror du skal lese det jeg skrev et par ganger til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. september 2018 #65 Del Skrevet 26. september 2018 2 minutter siden, Bøff Eløff skrev: Og hvem har sagt noe annet? Jeg tror du skal lese det jeg skrev et par ganger til. God kveld til deg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 30. september 2018 #66 Del Skrevet 30. september 2018 På 24.9.2018 den 14.41, Winza skrev: Jeg synes du er en hyggelig bruker @Aldrisur @Rumle @Zenobia @Hoppetaujenta @Gregor Clegane @Nietsoj@Dr. A. Kula @Daryl Dixon @Mynona @FruN @Severus @Sola de @An0nymBruker @Tøytigern og @fiole er brukere jeg liker godt Å henge i chatte trådene og dagbøkene med dem i de årene jeg har vært medlem her har vært veldig kjekt og hyggelig, kg ville ikke vært det sammen uten dem 😄 Du verden @Winza takker for det enda en gang Hyggelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. september 2018 #67 Del Skrevet 30. september 2018 Det er mange, men de jeg kommer på i farten, er @Ardwinna og @Winza. De virker så koselige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 30. september 2018 #68 Del Skrevet 30. september 2018 Jeg liker @chisandra fra Angelica tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 30. september 2018 #69 Del Skrevet 30. september 2018 På 23.9.2018 den 5.35, Mari Y skrev: Hvorfor i alle dager skal jeg like en person jeg aldri har moett? Det blir litt rart Syns ikke det er så rart, for en trenger jo ikke å se en person for å like ytringer, meninger og synspunkt de har. Når en bruker har skrevet flere tung som får en til å smile, reflektere og like, så så klart jeg liker den personen. Det er jo ikke dermed sagt at en ville blitt beste venner i virkeligheten da. En av dem jeg liker best får jeg litt nerver for når svarer meg 😄 tydelig at vedkommende er intelligent og kunnskapsrik. Men selv om vi er uenige omtrent på alle punkt, så liker jeg brukeren før du h*n er saklig og aldri driver med personangrep. Og så er det de du føler er helt på nett 🙂 syns ikke det er det minste vanskelig å like noen her. Og det hender en misliker noen også.... 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. september 2018 #70 Del Skrevet 30. september 2018 På 24.9.2018 den 14.41, Winza skrev: Jeg synes du er en hyggelig bruker @Aldrisur @Rumle @Zenobia @Hoppetaujenta @Gregor Clegane @Nietsoj@Dr. A. Kula @Daryl Dixon @Mynona @FruN @Severus @Sola de @An0nymBruker @Tøytigern og @fiole er brukere jeg liker godt Å henge i chatte trådene og dagbøkene med dem i de årene jeg har vært medlem her har vært veldig kjekt og hyggelig, kg ville ikke vært det sammen uten dem 😄 Takk det samme, Winza 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 30. september 2018 #71 Del Skrevet 30. september 2018 8 timer siden, Honey Dew skrev: Det er mange, men de jeg kommer på i farten, er @Ardwinna og @Winza. De virker så koselige Takk for det! Hvis jeg skulle finne på å nevne noen i en sånn her tråd så er du definitivt én av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. oktober 2018 #72 Del Skrevet 1. oktober 2018 10 timer siden, Ardwinna skrev: Takk for det! Hvis jeg skulle finne på å nevne noen i en sånn her tråd så er du definitivt én av dem Tusen takk for det ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. oktober 2018 #73 Del Skrevet 1. oktober 2018 På 30.9.2018 den 14.12, Honey Dew skrev: Det er mange, men de jeg kommer på i farten, er @Ardwinna og @Winza. De virker så koselige Tusen takk Jeg synes at du og @Ardwinna er veldig gode debattanter, jeg håper jeg klarer å bli like god som dere en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. oktober 2018 #74 Del Skrevet 1. oktober 2018 6 timer siden, Winza skrev: Tusen takk Jeg synes at du og @Ardwinna er veldig gode debattanter, jeg håper jeg klarer å bli like god som dere en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. oktober 2018 #75 Del Skrevet 2. oktober 2018 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 2. oktober 2018 #76 Del Skrevet 2. oktober 2018 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå