Gå til innhold

Er det noen brukere dere liket ekstra godt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 24.9.2018 den 14.41, Winza skrev:

Jeg synes du er en hyggelig bruker :)

@Aldrisur @Rumle @Zenobia @Hoppetaujenta @Gregor Clegane @Nietsoj@Dr. A. Kula @Daryl Dixon @Mynona @FruN @Severus @Sola de @An0nymBruker @Tøytigern og @fiole er brukere jeg liker godt :) Å henge i chatte trådene og dagbøkene med dem i de årene jeg har vært medlem her har vært veldig kjekt og hyggelig, kg ville ikke vært det sammen uten dem 😄

Tusen takk Winza :klemmer: Jeg liker deg og de andre du nevner veldig godt :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bøff Eløff

Ha, når jeg ser hvordan denne tråden sklir ut i internt fjas skjønner jeg hvorfor jeg ikke vet hvem noen av de nevnte er og hvorfor vi sannsynligvis heller aldri kommer til å nevne hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Ha, når jeg ser hvordan denne tråden sklir ut i internt fjas skjønner jeg hvorfor jeg ikke vet hvem noen av de nevnte er og hvorfor vi sannsynligvis heller aldri kommer til å nevne hverandre.

Det er lov å fjase på sosial prat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
Akkurat nå, Winza skrev:

Det er lov å fjase på sosial prat :)

Og hvem har sagt noe annet? Jeg tror du skal lese det jeg skrev et par ganger til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Og hvem har sagt noe annet? Jeg tror du skal lese det jeg skrev et par ganger til. :)

God kveld til deg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Aldrisur @Rumle @Zenobia @Hoppetaujenta @Gregor Clegane @Nietsoj@Dr. A. Kula @Daryl Dixon @Mynona @FruN @Severus @Sola de @An0nymBruker @Tøytigern og @fiole er brukere jeg liker godt :) Å henge i chatte trådene og dagbøkene med dem i de årene jeg har vært medlem her har vært veldig kjekt og hyggelig, kg ville ikke vært det sammen uten dem 😄

Du verden @Winza :klemmer::sjenert::) takker for det enda en gang :jepp: Hyggelig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.9.2018 den 5.35, Mari Y skrev:

Hvorfor i alle dager skal jeg like en person jeg aldri har moett? Det blir litt rart

Syns ikke det er så rart, for en trenger jo ikke å se en person for å like ytringer, meninger og synspunkt de har. Når en bruker har skrevet flere tung som får en til å smile, reflektere og like, så så klart jeg liker den personen. Det er jo ikke dermed sagt at en ville blitt beste venner i virkeligheten da. En av dem jeg liker best får jeg litt nerver for når svarer meg 😄 tydelig at vedkommende er intelligent og kunnskapsrik. Men selv om vi er uenige omtrent på alle punkt, så liker jeg brukeren før du h*n er saklig og aldri driver med personangrep.

Og så er det de du føler er helt på nett 🙂 syns ikke det er det minste vanskelig å like noen her. Og det hender en misliker noen også.... 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme, Winza :klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Honey Dew skrev:

Det er mange, men de jeg kommer på i farten, er @Ardwinna og @Winza. De virker så koselige

Takk for det! :nigo:

Hvis jeg skulle finne på å nevne noen i en sånn her tråd så er du definitivt én av dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ardwinna skrev:

Takk for det! :nigo:

Hvis jeg skulle finne på å nevne noen i en sånn her tråd så er du definitivt én av dem ;)

Tusen takk for det ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2018 den 14.12, Honey Dew skrev:

Det er mange, men de jeg kommer på i farten, er @Ardwinna og @Winza. De virker så koselige

Tusen takk :klem1: Jeg synes at du og @Ardwinna er veldig gode debattanter, jeg håper jeg klarer å bli like god som dere en dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Winza skrev:

Tusen takk :klem1: Jeg synes at du og @Ardwinna er veldig gode debattanter, jeg håper jeg klarer å bli like god som dere en dag :) 

201504_1139_ihhea.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...