Gå til innhold

ASMR

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange her inne opplever dette? Så reportasjen på nyhetene i dag. Virker som de har vært ganske ukjent i Norge frem til nå

Anonymkode: e11c6...5a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange her inne opplever dette? Så reportasjen på nyhetene i dag. Virker som de har vært ganske ukjent i Norge frem til nå

Anonymkode: e11c6...5a1

Opplever hva? At ASMR funker som hjelp til søvnproblemer?

Skrevet

Fatter ikke at det er så populært.  Sitte å høre på noen viske i 20 minutter på Youtube.  Bare irriterende. 

Skrevet

Ja, jeg opplever dette!

Veldig behagelig følelse. Kjennes som deilig prikking i hodebunnen og nedover nakken og skuldrene🙂

Anonymkode: f83cb...277

Skrevet

Jeg opplever det! Fantastisk følelse, og litt forstyrrende.

Dere som ikke opplever det, vil nok dessverre aldri forstå.

Anonymkode: 59055...0d1

Skrevet

Har ikke sett reportasjen, men jeg kan få den deilige hjerneorgasmen av å se på folk som tegner eller fargelegger med tusj🙈Og av hårbørsting eller -fletting.

Skrevet
På 23.9.2018 den 1.20, Peonjenta skrev:

Fatter ikke at det er så populært.  Sitte å høre på noen viske i 20 minutter på Youtube.  Bare irriterende. 

ASMR med visking liker ikke jeg så godt heller, men noen har "soft spoken" som er veldig behagelig å høre på. Noen, men bare noen ASMR videoer blir jeg veldig avslappet av. Det har blitt så mange som driver med ASMR etterhvert og ikke alle er like flinke. Jeg har noen favoritter :)

Anonymkode: cea53...b86

Skrevet

jeg har dessverre aldri opplevd å få tingles....:( 

men liker fortsatt å høre på asmr en sjelden gang

• Liker 1
Skrevet

For meg fungerer det motsatt - jeg synes det er dritekkelt å høre på.

Anonymkode: 0e4d6...6f2

Skrevet
8 minutter siden, Rucula skrev:

jeg har dessverre aldri opplevd å få tingles....:( 

men liker fortsatt å høre på asmr en sjelden gang

Jeg har heller aldri opplevd å får tingles, men jeg kan oppleve å bli avslappet.

Hører på det litt innimellom :)

Skrevet

Jeg opplever det ikke. Men mannen min gjør. 

Anonymkode: 8de8a...37a

• Liker 1
Skrevet

Hun som kaller seg Rapunzel på youtube, er virkelig helt magisk! Sovner til asmr videoer hver eneste natt. Sover godt gjør jeg også, for første gang på lenge!

Anonymkode: 99545...443

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun som kaller seg Rapunzel på youtube, er virkelig helt magisk! Sovner til asmr videoer hver eneste natt. Sover godt gjør jeg også, for første gang på lenge!

Anonymkode: 99545...443

Takk for tipset, da skal jeg høre på henne :)

Skrevet

Jeg hører på ASMR så og si daglig og har gjort det siden jeg oppdaget det for ca 2 år siden. Bruker det mest rett før jeg skal sove. Det hjelper også om jeg har en tung dag eller føler meg urolig. Første ASMR videoen jeg kom over helt tilfeldig på YouTube fikk meg til kjenne på såkalte "tingles". Begynte å lese om det, og forsto da hva denne kriblende, behagelige følelsen var som jeg har opplevd så mange ganger på f.eks legebesøk, hos frisør, på skolen etc oppgjennom årene. 

Har nevnt det for noen psykologer jeg har snakket med, men ingen hadde hørt om det. Det kan jo være til god hjelp for de som lider av angst og depresjon selv om man ikke nødvendigvis opplever ASMR. Synes det er kjempebra at flere får vite at dette finnes.

Anonymkode: e5ea4...fcd

Skrevet

Hva er asmr? Har bare hørt om det i forbindelse med "voksenfilmer" på nettet.

Anonymkode: 520dc...41b

Skrevet

Kan nevne noen veldig flinke ASMRtister;  Whispersred, Gentle whispering, Yvette asmr, Bluewhisper, Dr T ASMR for å nevne noen.

Anonymkode: e5ea4...fcd

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er asmr? Har bare hørt om det i forbindelse med "voksenfilmer" på nettet.

Anonymkode: 520dc...41b

Gå inn på Youtube så finner du det

Anonymkode: 10bda...7fe

Skrevet

Jeg opplever det en sjelden gang, men mest ser jeg på det for å slappe av.

Skrevet

Jeg har hatt det så lenge jeg kan huske, men har ikke turt å nevne det for noen venner eller familie da jeg er redd det virker... sært? "Det kiler i hjernen og nesten hele kroppen når du hvisker meg i øret", liksom. Høres ut som en rar fetisj, men det er jo ingenting seksuelt med det.

Skulle gjerne sett statistikker over prosentandeler av folk som opplever det

Anonymkode: b5389...269

Skrevet

Fikk den «prikkefølelsen» av at andre stelte med håret mitt eller skilte meg på ryggen da jeg var liten, får den bare enkelte ganger av ASMR nå :) 

Anonymkode: 21b25...ca1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...