Gå til innhold

Blokkert på messenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

På en jeg er venner med på Facebook får jeg ikke lenger opp når han er tilgjengelig på messenger. Jeg finner ham inne i messenger, men står ikke noe om når han sist var aktiv. Inne på Facebookprofilen hans står det at vi fortsatt er venner, men messenger tegnet hans er grått, og jeg kan ikke trykke på det. Er jeg blokkert da?

Anonymkode: 8847b...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nei. Har sjekket på en felles venns tlf, og der kan man se sist personen var aktiv, akkurat som vanlig. Så noe har han gjort for at jeg ikke skal kunne se det, og at messengertegnet blir borte på profilen hans når jeg ser fra min telefon.. men hva har han gjort egentlig, for å få til det? 

 

Ts

Anonymkode: 8847b...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er blokkert kan du ikke skrive til han inne på messenger, gå inn på samtalen og i feltet der du skal skrive vil det stå at du ikke lenger kan skrive til personen. Da har han i såfall blokkert deg, det er enkelt å gjøre på messenger, samme sted som du slår av varsler på en samtale osv. 

Anonymkode: 9ccd9...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er blokkert kan du ikke skrive til han inne på messenger, gå inn på samtalen og i feltet der du skal skrive vil det stå at du ikke lenger kan skrive til personen. Da har han i såfall blokkert deg, det er enkelt å gjøre på messenger, samme sted som du slår av varsler på en samtale osv. 

Anonymkode: 9ccd9...ab3

Om jeg aktivt går inn i messengeren hans så kan jeg skrive til ham. Men det står ingenting om når han sist var aktiv, og messengerikonet hans på facebookprofilen kan jeg ikke trykke på.. så jeg er sikkert ikke blokkert, men har fått en eller anna begrenset tilgjengelighet.

 

ts

Anonymkode: 8847b...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger vanligvis det som heter noe slikt som "vis som usynlig bortsett fra for...", og der legger jeg til et par-tre mennesker jeg ønsker å være tilgjengelig for.

Det betyr ikke at jeg vil blokkere de andre, men at jeg ikke vil stå som tilgjengelig og pålogget for alle til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...