AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #1 Skrevet 22. september 2018 Kunne du vært sammen med en hemmelig agent? Jeg tenker på en som jobber for staten og må forføre menn/kvinner for at staten skal få tak i viktig informasjon. Ville du vært villig til å hatt et forhold hvor kjæresten hadde sex med andre om det var for landets beste? Anonymkode: 54235...2cb
altflyter Skrevet 22. september 2018 #3 Skrevet 22. september 2018 Jeg tror du har sett på litt mange actionfilmer 7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #4 Skrevet 22. september 2018 Jeg er sammen med en hemmelig agent. Sex med andre er min minste bekymring. Minst en gang i måned kommer en superskurk og kidnapper meg, men heldigvis vinner min kjæreste hver gang. I forrige uke ble kjolen min ødelagt av haiene, men kjæresten lovet å kjøpe en ny, så det går bra. Håper bare ikke at han blir lei av meg snart Anonymkode: 95a48...954 5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #6 Skrevet 23. september 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne du vært sammen med en hemmelig agent? Jeg tenker på en som jobber for staten og må forføre menn/kvinner for at staten skal få tak i viktig informasjon. Ville du vært villig til å hatt et forhold hvor kjæresten hadde sex med andre om det var for landets beste? Anonymkode: 54235...2cb Irrelevant, siden agenten er hemmelig og du ikke ville visst det. Anonymkode: 9aff6...435
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå