Gå til innhold

Hjelp, skal flytte, men venter ting i posten!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så hva skal jeg gjøre? Jeg har bestilt en del ting og noen av dem kommer ikke før begynnelsen og slutten av oktober, og vi flytter kanskje i oktober. Egentlig skulle vi gjøre det i november, but planer er til for å endres..

Anonymkode: de307...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du melder adresseendring og så kan du be om ettersendign av posten.

Anonymkode: 4109a...80e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vedkommende over sier. Du får ettersendt post i tre måneder gratis tror jeg det er, slik at alt som blir sendt til gammel adresse automatisk blir sendt over til din nye de første tre månedene. Så, ingenting galt kommer til å skje. :)

Anonymkode: bbb03...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 måneder, men tror det er egne regler for pakker. Du må betale for å få dem sendt til ny adresse

Anonymkode: 55096...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du melder flytting i folkeregister og på posten, ber om videresendeing på posten, kontakter alle innkjøpsstedene med en gang du har ny adresse og hører om leveringsadresse kan endres (det er som regel en smal sak), og sier i fra til ny eier/de som flytter inn at de skal være obs og være vennlige å gi beskjed hvis det kommer hentemeldinger til dere (men det får man vel gjerne på telefon?), eller hvis pakker skulle dukke opp på døren. Hvis du flytter til utlandet eller noe, må du ordne det slik at noen du kjenner kan hente pakkene med fullmakt fra deg. 

Anonymkode: 1cdb2...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...