AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #1 Del Skrevet 22. september 2018 Noen som kan hjelpe med denne setningen? Vor der Übergabe des Geräts an den Betreiber ist die einwandfreie Funktion der Anlage durch die Abnahmeprüfung nachzuweisen. Anonymkode: ae5a4...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #2 Del Skrevet 22. september 2018 Spør du i forbindelse med jobb? Anonymkode: d4ea3...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #3 Del Skrevet 23. september 2018 Nå synes jeg snart vi burde begynne å få andeler av lønna di, siden vi gjør jobben din. Anonymkode: b0a5f...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #4 Del Skrevet 23. september 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: Spør du i forbindelse med jobb? Anonymkode: d4ea3...ad3 Ja, det er i forbindelse med jobb. TS Anonymkode: ae5a4...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #5 Del Skrevet 23. september 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Nå synes jeg snart vi burde begynne å få andeler av lønna di, siden vi gjør jobben din. Anonymkode: b0a5f...69c Ja, jeg er veldig takknemlig for hjelpsomme folk her inne. TS Anonymkode: ae5a4...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #6 Del Skrevet 23. september 2018 Jeg håper at du ikke jobber med oversettelse? Anonymkode: d4ea3...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #7 Del Skrevet 24. september 2018 Du kunne gjerne skrevet noe om hvilket fagområde teksten omhandler. Teksten kan bety at før man overfører enheten til operatøren, må den riktige funksjonen til systemet være påvist ved godkjenningstest. Altså må systemet påviselig være testet og godkjent før det leveres. Anonymkode: 45cc0...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå