Gå til innhold

Milla, du Milla...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ellen Marie

Først må jeg si at jeg faktisk heter Ellen Marie, men ønsker av ulike grunner å ikke registrere meg. Ønsker ingen meningsutveksling på det.

Tidligere i sommer annonserte du din avskjed på KG med brask og bram, hvorfor er du så kjapt tilbake?? Leste noe om at du ikke ville vende tilbake før det var tvungen registrering, har jeg gått glipp av noe??

Ikke at jeg ikke ønsker deg velkommen tilbake, men jeg opplever deg som utrolig irettesettende og korrigerende overfor andre brukere her.

Jeg lar meg nok ikke provosere i samme grad som andre her, synes til tider det er litt fornøyelig. :lol:

Kan allikevel ikke la være å undre meg; hva er ditt utbytte av å være her? Har du et sterkt behov for å være mentor for alskens uvitende småharry, ukultiverte budeier? Har nemlig sjelden sett at du har bedt om et råd, det går mest i å korrigere andre udannede mennesker.

Hadde ikke giddet å bry meg med det hadde det ikke vært for din godt dokumenterte "avgang", syntes faktisk den var litt kul, men så dukket du opp igjen allerede etter noen uker. Det ble litt....tragikomisk eller.... patetisk....

Undrende

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg Ellen Marie.....MEN, Milla er KG's SELVUTNEVNTE sjefsbesservisser på ALLE områder, og nåde den som tør å kritisere henne for det..............

Hun vet alt, absolutt alt og spør aldri om råd - hvorfor?, jo fordi hun KAN alt og VET alt, og det HUN gjør er det beste for ALLE........... ifølge henne selv :hoho:

10na :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ellen Marie stiller Milla et direkte spørsmål. Helt greit.

Vær så snill å ikke la dette utarte til en usaklig persondebatt igjen. Det har allerede begynt, ser jeg.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellen Marie

Selvfølgelig har alle like stor rett til å være her, vi er jo dritheldige alle siden noen driver KG i det hele tatt!

Men jeg fortsetter å undre meg, hvilket utbytte Milla får av å være her, er det for å være "guru" for de uvitende eller synes hun egentlig det er et stimulerende sted å være.

Dette var en henvendelse til Milla, ikke til deg, Waco

EM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ellen Marie

Kanskje du har rett i det, Waco! :lol:

Gjør du det, Milla?

:hoho:

Hadde vært litt kult da, var det jeg trodde da du annonserte din bortgang tidligere i sommer, men det at du returnerte så raskt ble så selvmotsigende......

EM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...