Gå til innhold

Kommer aldri over fyren

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte en fyr for 3 år siden. Ble så betatt og det er som en besettelse. Vi hadde sex og "datet" 5 ganger. Jeg var utrolig teit og naiv den gangen og klarte ikke å være meg selv med han. Jeg satt igjen med et knust hjerte da jeg skjønte at han ikke ville treffes mer. Har sporadisk møtt på fyren og ved et par anledninger har han ønsket å møte meg, men har visst det dreier seg om sex, så gadd ikke.

Jeg har datet 20 menn etter det, men finner ikke samme tiltrekning med andre. Ble sammen med eksen igjen en stund også, men det ble også ødelagt. Vet jeg aldri får han, men har nok et mini lite håp om å kunne holde rundt han og bare leve i nuet med han, en siste gang.

Noen andre som har en sånn? 

Anonymkode: e1c7f...881

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har en som ikke andre skal sammenlignes med kjemimessig men er over han og akseptert han er utelukka og lært meg å gå videre liksom. Hender iblant jeg tenker på han og åssen ting hadde vært om vi var sammen men det er tanker jeg ikke vanner noe så de forsvinner kjapt igjen 

Anonymkode: de128...8cc

• Liker 1
Skrevet

ikke andre kan sammenlignes med (ikke skal)

• Liker 1
Skrevet

Har troa på at vi møter en vi har enda bedre kjemi med jeg! Livet er langt så ikke lev i fortida :)

• Liker 3
Skrevet

Jepp. Jeg mistet min luksus drømmemann 15.03.2013 kl 18:15 :( Kommer aldri over det, livet mitt ble ødelagt den dagen. Har datet mange siden det men ingen kan matche han. Ingen :( 

Anonymkode: 18209...e0e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har troa på at vi møter en vi har enda bedre kjemi med jeg! Livet er langt så ikke lev i fortida :)

Enig! Livet er her og nå, og plutselig kommer det noen nye inn i livet på en eller annen måte en helt normal dag. Den dagen vil du ikke skjønne hva du så i fyren fra fortiden.

Skrevet (endret)

Jeg sleit lenge med det samme og av og til faller ned igjen, men jeg skjønte en veldig viktig ting: 

Grunnen til at det er så vanskelig å gå ut fra en syk forelskelse er at: 

1. Vi føler oss skyldige for at det var slutt. Pga sterke følelser så klarte vi ikke å være " oss selv ", gjorde dumme ting , sagt ting vi virkelig angrer osv.

DA SITTER DYPT TANKEN: HADDE JEG IKKE VÆRT SÅNN SÅ HADDE JEG IKKE MISTET HAN. HVIS JEG FÅR SJANSEN EN GANG TIL SKAL VÆRE ANNERLEDES. SKAL VÆRE EN SOM ER VERDT HANS KJÆRLIGHET.

2. Vi kjenner ikke vedkommende. Vi datet han en liten periode og var det "bang !!"

DU VET IKKE OM DU ER/ VAR  FORELSKET I HAN ELLER DITT EGET BILDET AV HAN.

Det at du ikke matcher med noen ennen kan også være at enten du ønsker å finne i noen akkurat det samme som du har opplevd/ følt med den tidligere ( men husk det finnes ikke 2 helt like mennesker på jorda)

Eller du prøver å finne noen for å ikke føle den vondt, savn og tap følelse som sitter inni. Men det blir ikke bedre fordi følelsen ikke er borte så tror du at ingen matcher så godt med deg som den tidligere.

Kanske det er en  grei idee å la seg selv sorge så lenge som det er nødvendig. Gå helt ned fram til du vil føle i hele deg at han har det nok gøy og lever livet mens du står i samme sted. Og da kommer du å føle i hele deg at alt dette har bare vært illusjon. Og det er ikke verdt å investere energi i å tenke på noe som ikke har sjans til å bli.

En god klem til deg ❤

Endret av Colgatesmilselfie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...