AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 Hei Jeg hadde en utrolig ubehagelig opplevelse på date . Har møtt en fyr nå i 2 måneder og planla første overnatting og tur på to dager. Han har vært stille og forsiktig, samtidig som jeg har sitter igjen med følelsen at vi delte samme holdinger og verdier. Snill og høflig er han også. Det første som skjer når vi drar ut med båt er at han dytter i seg 8 øl på en relativt kort tur. Allerede nå kjenner jeg flere røde flagg gå av og jeg sa tydelig ifra hva jeg mente om dette . Vi får lagt oss til i nærmeste havn og han beklager seg. Det er ikke første gangen vi har tatt en drink sammen ute ( ikke i nærheten av hva presterte på turen) , men både mengde og situasjon gjorde at dette ble ubehagelig. Vi drar ut og spiser , men nå fortsetter han med øl til maten. Ber han dempe det noe ettersom jeg merker at det begynner å bli for mye. På vei tilbake til båten kaster han seg på og lager sugemerke. Jeg blir sur og ber han la være. Han gir seg men nå er adferden slik at jeg snart ikke når frem. Han drikker mer i båten , blir vulgær og nærgående. Jeg synes der er ubehagelig bare å tenke på hva som ble sagt. Et eksempel var» faen jeg kunne tenke meg å knulle deg med champisflaska» beholder roen og trekker meg vekk til folk på brygga til han sovner. Dagen etter så husker han ingenting og jeg gjengir alt som ble sagt. Han tror nesten ikke på meg. Sa jeg ville hjem men han ble så lei seg fordi han tok fri for min del. Sa det hjelper ikke. Prøver å holde en grei tone på vei hjem. Han prøver å glatte over og blir nesten irritert på hvor» gretten» jeg er. Forklarer rolig at jeg syntes det var ubehagelig og at jeg er skuffa. Han tar lett på det og det høres ut som han forventer at dette ordner seg. Kom meg hjem trygt men reagerer på hendelsen når jeg kommer hjem. Hva som kunne ha skjedd og hvor sårbar jeg var i den situasjonen . Føler det ikke går annå stole på noen lenger. Anonymkode: 1554d...768 2
Jr.Garcon Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 Huff 😕 for en ubehagelig opplevelse! Nei, det er dessverre maaange som ikke kan stoles på. 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #4 Skrevet 21. september 2018 Møt han ALDRI igjen! Stakkars deg! Anonymkode: 72142...7ea 13
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #5 Skrevet 21. september 2018 Dette hadde vært en fullstendig dealbreaker for meg. Uten tvil. Anonymkode: a85a0...5c4 11
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #6 Skrevet 21. september 2018 Ts her synes det var helt sjokkerende hvordan personligheten snudde. Han var ikke til å kjenne igjen. Møter han aldri igjen Anonymkode: 1554d...768 9
Helado Skrevet 21. september 2018 #7 Skrevet 21. september 2018 Han er alkoholiker, kjenner igjen tendensene....var sammen med en sånn fyr i 5 år. Aldri mer....blir aldri bedre. Gå vekk fra det forholder der, NÅ!!! 8
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #8 Skrevet 21. september 2018 Hvor fant du denne fyren? Om du vil si? Alt man leser her inne. Ikke rart du føler at ingen er til å stole på lenger. Føler det samme. Anonymkode: 72142...7ea
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #9 Skrevet 21. september 2018 Litt av en erfaring, skjønner at du fikk skrekken og at du nå kan bli i overkant skeptisk til folk. Men det virket som du taklet situasjonen veldig bra, var tydelig på grenser etc - du kan i alle fall stole på deg selv og det er jo også godt å vite. Du får bare si det til neste Date som blir seriøs at du må ta det rolig, og gjerne også fortelle historien. «Keepers» vil forstå at du trenger tid på å bygge tillit. Anonymkode: c550e...729 7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #10 Skrevet 21. september 2018 TS her Møttes på en øy i sommer . Båtfolk snakker sammen og blir kjent. Holdt kontakten siden. Kjenner jeg er skikkelig lei meg og syntes det var utrolig ubehagelig. Hyggelig og snill til tafsete og vulgær.... sitter på jobb med et stort sugemerke på halsen og føler meg dritt😔 Anonymkode: 1554d...768 1
McMary Skrevet 21. september 2018 #11 Skrevet 21. september 2018 Så utrolig kjipt, føler med deg. 😕 Men du håndterte det utrolig bra da, vær stolt av deg selv. ☺️ 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #12 Skrevet 21. september 2018 Han skal du aldri møte igjen. Jeg hadde gjort, sagt og reagert på akkurat samme måte som deg. Du fortjener bedre❤️ Anonymkode: 402c8...fad
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #13 Skrevet 21. september 2018 Ts her takk alle sammen for svar og støtte❤️ Er litt skjelven... jeg kommer til å gi klar beskjed til han om at jeg ikke ønsker å treffes igjen Anonymkode: 1554d...768 4
Broken_1988 Skrevet 21. september 2018 #14 Skrevet 21. september 2018 Hurra for deg, for at du var sterk nok til å gi beskjed og ikke finne deg i det tullet der! Vær stolt av deg selv! Du fortjener en som behandler deg som en prinsesse 😚 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #15 Skrevet 21. september 2018 Huff ikke bare alkoholiker men også kvinneundertrykker. Han der kunne voldtatt deg ... grusomt at du var låst på en båt med han! Enda godt du kom deg vekk med livet i behold, det er desverre mange ekle og ufine menn der ute! Helt nødvendig med feminisme så disse lærer seg å respektere jenter! Anonymkode: 3283f...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #16 Skrevet 21. september 2018 Ts her: tro meg.. når jeg tenker på hva som kunne skjedd så blir jeg litt skjelven.. prøver å trøste meg med at det gikk bra og at jeg kom meg trygt hjem.. takker igjen for gode ord ❤️ Anonymkode: 1554d...768 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #17 Skrevet 21. september 2018 Helt uakseptabelt. Dine reaksjoner og din selvrespekt er fremragende! Kjenner meg stolt over deg, modige fremmed😊 Anonymkode: d3567...330 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #18 Skrevet 24. september 2018 Så han tok seg et par øl for mye. Big deal. Anonymkode: d2af8...d03 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #19 Skrevet 24. september 2018 Jeg er et anstendig menneske, drikker kanskje 1-2 ganger i året, thats it. Presesterte å drikke meg overstadig..begynte plutselig å spy i sengen..han måtte tørke opp etter meg. Joda, jeg er flau over meg selv, det var 1 date. Heldigvis snakket vi om det som voksne mennesker, la meg selvsagt flat og ba om unskyldning ( ville også ha sex på det tidspunktet jeg var dritings ).. Ingen unslyldning, men var så følelsesmessig berørt etter lang relasjon med usikkerhet, ikke vite helt, mye begjær og vill forelskelse, og endelig få treffe han var følelsesmessig sterkt….. Nå skal vi treffes igjen, heldigvis finnes det mennesker mer "kunnskap enn der øyet rekker".. og ingen alkohol på meg;) Anonymkode: d5c48...2c4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #20 Skrevet 25. september 2018 Jeg hadde blitt fornærmet om jeg ble kalt en date etter 2 mnd. Men forstår at du reagerer på inntaket. Anonymkode: 5db30...20d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå