AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 Hei jeg har så lenge jeg kan huske ofte blødd noen dager etter samleie. Har alltid tenkt at dette kommer av at jeg er anspent og pga tidligere «erfaringer». Men nå har jeg en kjæreste jeg føler meg komfortabel med, og jeg blir våt når vi har sex. Problemet er at jeg fortsatt blør. Jeg har bestilt meg time for å ta celleprøve, men får ikke den før om 2 uker også er det vel 4 uker før man får svar? Jeg har lest meg opp på livmorhalskreft og har mange av symptomene (selvfølgelig... dumt å lese på Google). Jeg er kjempe redd og håper noen har erfaringer med dette Anonymkode: 67212...9df
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 Det trenger absolutt ikke å være kreft eller celleforandringer. Da jeg var yngre, opplevde jeg det pga skjedekatarr. Og nå etter siste fødsel som ble litt i overkant brutal, så har livmorhalsen/tappen (husker ikke hvilket ord han brukte) blitt lengre enn normalen, så derfor blør jeg også lettere. Helt ufarlig, men til tider irriterende. Anonymkode: 0a305...9d1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 Hvis du "alltid" har blødd etter samleie så er det normalt for deg. Veldig mange har blodkar tett inntil skjedeveggen som sprekker under samleie og da blør det. Trenger absolutt ikke være celleforandringer. Men, lurt av deg å sjekke likevel Anonymkode: f56e1...412
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå