AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 Er på lavkarbo/ketolyse dietten og lurer på om dere har noe forslag til noe godt uten karbohydrater. Vet om sukkerfrie drops, men det er så kjedelig. Er mer interessert i sjokolade, karamell, søte gummisnop for eksempel. Har dere noe forslag og hvor man kan kjøpe det? Anonymkode: 037e7...ea1
Sphynx Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 Ronja, is that you??? Men haha, lavkarbogodis er bare fiseri. Bokstavelig talt. Du blir så dårlig i magen av det. Jeg er på lavkarbo og spiser mørk sjokolade over 80%. Før jeg ble veggis spiste jeg baconsvor og bacongull. Tar meg også en atkinsbar i ny og ne. Lager saftis eller gele av fun light. Lager også chips av ost 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 2 minutter siden, Sphynx skrev: Ronja, is that you??? Tenkte akkurat det samme. Anonymkode: 955ae...a9e 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #4 Skrevet 21. september 2018 Lag eggedosis eller krem med tagatesse istedetfor sukker Anonymkode: 16a24...b6c
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #5 Skrevet 21. september 2018 So free mørk sjokolade uten sukker. Spesial nøtteblanding med macademia, mandler, cashew og peanøtter. Sukkerfri bringebærgelé fra eldorado. Is laget på kokosmelk, bær og sukrinmelis. Anonymkode: e0359...3fc
Djungelvrål Skrevet 21. september 2018 #6 Skrevet 21. september 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: So free mørk sjokolade uten sukker. Spesial nøtteblanding med macademia, mandler, cashew og peanøtter. Sukkerfri bringebærgelé fra eldorado. Is laget på kokosmelk, bær og sukrinmelis. Anonymkode: e0359...3fc Hvordan kan en nøtteblanding bli "spesial"?
Sphynx Skrevet 21. september 2018 #7 Skrevet 21. september 2018 Akkurat nå, Peonjenta skrev: Hvordan kan en nøtteblanding bli "spesial"? Haha. Tror det er en nøtteblanding som heter det. Men uansett er ikke cashew eller peanøtter særlig lavkarbo. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #8 Skrevet 21. september 2018 2 timer siden, Peonjenta skrev: Hvordan kan en nøtteblanding bli "spesial"? Sånn. Finnes også uten salt. Anonymkode: 39e84...a69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå