AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 Syns liksom ikke jeg finner ordentlig svar på dette på NAVs nettsider. Jeg har gått på aap i nesten to år. Er i arbeidstrening, men det går sakte framover. Hvor lenge kan jeg få aap? Og har jeg rett til å beholde jobben min i feks 50% dersom jeg ikke blir mer arbeidsfør? (Jobber i kommunen) Anonymkode: a6080...27c
Angelheart2 Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 Etter nye regler kan du beholde AAP i inntil 3 år, men om du fikk AAP før 1.januar i år er du på overgangsregler som sier at du kan beholde i 4. Om du kan beholde jobben din kommer helt an på arbeidsgiver. De kan si deg opp etter 1 år sykmeldt, men mange får beholde arbeidsforholdet, spesielt dersom man har en plan om å komme gradvis tilbake.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 Jeg ble nettopp avsluttet etter 8år på AAP, men det er vel blitt en del strengere nå. Anonymkode: 81836...f49
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #4 Skrevet 21. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble nettopp avsluttet etter 8år på AAP, men det er vel blitt en del strengere nå. Anonymkode: 81836...f49 Har du da blitt ufør nå? Håper så innmari å komme tilbake til jobben jeg elsker, drittsykdom! ts Anonymkode: a6080...27c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå