Gå til innhold

Er jeg tjukk??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 1.70 høy og veier 68kg. Typer påstår jeg er fin, men jeg føler meg litt feit. Er det innafor?

Anonymkode: 15dbd...7f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er absolutt ikke tjukk. Men det er viktig å føle seg vel med seg selv, og det er det bare du selv som har fasiten på. Selv er jeg like høy som deg, men veier 55kg, og jeg føler det passer til meg.

Anonymkode: 64211...3f4

Skrevet

Jeg er akkurat like høy og tung som deg, og har null muskelmasse (alvorlig kronisk sykdom, ligger for det meste i senga.) jeg er ikke tjukk noe sted, og skal bare tre kg ned før jeg blir for tynn (bein som stikker ut her og der, puppene forsvinner). 

Men kroppsfasong spiller inn, hvis du heller ikke har muskler og fettet legger seg kun på magen, så kan du se lubben ut antar jeg. Men ellers sitter dette kun i hodet ditt.. 

Sukker (karbo), stress og søvnmangel legger fettet rundt magen. :)

Anonymkode: 92f3d...8a4

Skrevet

Det var noe som skjedde da jeg rundet 32... jeg har alltid veid rundt 60-64kg. Men syns jeg har vært veldig mager ( pga fasong) når jeg har vært 60-62) 

Jeg har alltid spist det jeg har hatt lyst på uten å legge noe særlig på meg. Men så « plutselig» veier jeg 68 kg og hvis jeg skal være ærlig, så plager det meg.

Det er ikke så mye på overkroppen, men rumpe/lår. Og så vanskelig å bli kvitt. Jeg må innrømme at jeg digger det ikke! 

Syns det er kjipt, føler meg litt utilpass og vet at kjæresten liker « jenter med slanke lår». Teit, men sant. 

Tips til hva jeg kan gjøre? Trening, slanking etc?

Skrevet

Å bli slankere kan i noen tilfeller føre til at man ser bare spinkel og sykelig ut. Tren styrke og spis mer istedet, da strammer du inn på fett, får mer markerte former og ser sterk og sunn ut. Samtidig som du slipper sulte deg selv, for du må spise mer for å bygge muskler

Anonymkode: 946e0...0ba

• Liker 2
Skrevet

Jeg løp og løp og løp i fjor...jeg løp tom halvmaraton..jeg følte jeg trente sp masse uten at det hjalp en dritt... demotiverende! 

Ts

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg løp og løp og løp i fjor...jeg løp tom halvmaraton..jeg følte jeg trente sp masse uten at det hjalp en dritt... demotiverende! 

Ts

Som sagt, tren styrke

Anonymkode: 946e0...0ba

• Liker 2
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 1.70 høy og veier 68kg. Typer påstår jeg er fin, men jeg føler meg litt feit. Er det innafor?

du er ikke tjukk. Du er jente og tenker deg tjukk. Slutt med det. Bruk heller tiden til noe som gjør deg godt.

Anonymkode: 15931...6d2

Skrevet

Har du noe forslag om hva? Føler meg helt blank på det området! 

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er absolutt ikke tjukk. Men det er viktig å føle seg vel med seg selv, og det er det bare du selv som har fasiten på. Selv er jeg like høy som deg, men veier 55kg, og jeg føler det passer til meg.

Anonymkode: 64211...3f4

🙄

Anonymkode: 740cd...c36

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...