Gå til innhold

Middagsdate - Hvordan antrekk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er bedt på middagsdate hjemme hos en jeg har møtt èn gang tidligere og tror det blir veldig hyggelig. Men, hva har man på seg på slike dater? Olabukse og skjorte? Kjole eller skjørt?

Hvis det er relevant er jeg 24 og han 32.

Takk på forhånd 😃

Anonymkode: 6e858...10f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Hvilket

Anonymkode: eb40f...a44

Skrevet

Hvilket...

Anonymkode: 4ceed...53e

Skrevet

Kun dere to? Skjørt er innafor. Men dongeri og en pen genser/ bluse også. Sånn halvpynta er greitt synest jeg.

Anonymkode: 115ea...218

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kun dere to? Skjørt er innafor. Men dongeri og en pen genser/ bluse også. Sånn halvpynta er greitt synest jeg.

Kun oss to, ja. Hjemme hos han, hvor han disker opp med middag (jeg tar med vin). Synes selv skjørt er veldig fint, men har kun tettsittende skjørt (typ.flyvertinne-skjørt), og det er ikke så veldig behagelig å sitte med i en sofa 🙊

Anonymkode: 6e858...10f

Skrevet

Du må ha noe som er behagelig vertfall. Kjøpe deg et nytt skjørt 🙂

Skrevet

Hvordan stil og karakter har han til vanlig? Jeg syns det er fint å pynte seg i kjole og skjorte, men er litt flaut å komme i penkjole om han gir faen og stiller opp i joggebuksa, så på hjemmedates hos andre pleier bukse og bare en litt fin men fortsatt casual topp å holde, så kan du evn fikse håret litt eller ta på noen fine smykker, så kan dere heller pynte dere ordentlig når dere drar ut å spiser, eller når han kommer hjem til deg for da er det mere han som driter seg ut å evn kommer underpynta, enn at det føles ut som du drar til han og kommer overpynta ☺

Anonymkode: 6e65c...2c5

• Liker 2
Skrevet

Siden dere er hjemme hos han allerede på andre date så tipper jeg det er greit å ta på noe som er lett å ta av 😑

Anonymkode: 426d2...8a3

• Liker 1
Skrevet

Allerede på date 2 hm.. Blir nok mer en bare middag.. Hvis du vil se han i gjen kan du jo spør om dere ikke kan gå ut å spise hvis det ikke er forseint. Hvis du ikke legger så mye i dette kjør på😉 Ta noe halvfint ikke for utringet men noe som viser litt hud. 

Anonymkode: a964e...e04

Skrevet

Jeg hadde personlig valgt jeans og skjorte, men du må jo selv velge noe du føler deg vell i.

Anonymkode: 58581...23e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...