Gå til innhold

Ta på seg selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gjør det alltid... Jeg vil jo ha mest mulig ut av sexen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei heldigvis er det jo ikke noe jeg MÅ gjøre,men blir jo litt nysgjerrig. Har spurt noen venninner om hvordan de stiller seg til det, og der er noen sånn som meg,mens andre gjør det lett som bare det. Jeg er såvidt bikket 30 bare så det er sagt,så jeg er litt overrasket over at jeg ikke har fått med meg at dette er vanlig. Søkt litt rundt på nettet og forskjellige forumer nå, og det virker som at "alle" gjør det. Mer eller mindre😳  Det som er så merkelig for meg er jo at vi har prøvd mye forskjellig(analsex feks), men dette som mange anser som uskyldig, nei det har jeg problemer med..😂

Ts

Anonymkode: 3cca9...5d8

Jeg synes ikke det er merkelig at mange gjør det. For mange kvinner er dette eneste veien til egen orgasme. Og det er ikke noe man skal  tenke at skal tilfredstillle mannen, men seg selv. Derfor må man selvfølgelig slippe hemninger og onanere slik man gjør det for selv å oppnå orgasme og ikke for at det skal se «pent» ut som noen nevner i tråden. Jeg har aldri opplevd en mann som har reagert på at det etter hvert gnikkes og gnus helt uten tanke på noe annet enn at nå orgasme for å si det sånn, tvert i mot 🤣

Flere kvinner burde forsøke være litt mer egoistiske når det gjelder sex, ta for seg og med dette ha fokus på egen nytelse også. Menn, slik jeg kjenner dem, tenner på at vi gjør nettopp det. Jeg har aldri opplevd en mann reagere negativt på at jeg er opptatt av egen nytelse og kommuniserer det i vårt sexliv. Jeg har aldri opplevd en mann som har påpekt at måten jeg onanerer på visuelt ikke tenner han eller oppleves rart. Jeg undrer meg ofte over hvorfor noen i det hele tatt tenker så mye for andre uten en gang å spørre seg for om det de tenker har noe som helst rot i virkeligheten 😀 Det være seg om vi kvinner er engstelige for at vi gjør ting feil i å tilfredstille mannen slik eller sånn, at vi ikke våger å være nakne foran dem fordi vi tror de ikke liker noe ved kroppene våre, at vi ikke tar for oss fordi det kan «skremme»  dem eller vi er redde for å fremstå som noe annet enn uskyldige. All denne overtenkingen ødelegger kvinner og menns mulighet for et godt og aktivt sexliv hvor begge parter kan ha full glede av det.

Så utforsk deg selv, og utforsk sammen er vel mitt råd. Dropp tenkinga og bare gjør 👍🏻 Slik finner man sammen ut hva som tenner og gleder begge.  

Anonymkode: d600d...214

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også det er vanskelig å gjøre det foran mannen. Jeg kan godt ta på meg selv, men jeg får ikke orgasme. For hvis jeg skal gå inn for å få orgasme så må jeg gjøre det så fort og det synes jeg ikke er pent og det er flaut. Men å ta på meg selv rolig er helt greit, det er jo godt det også, men det blir ikke noen orgasme av det. 

Anonymkode: 17853...ca2

Han vil elske at du gjør det på din måte. Onanering er ikke og skal ikke være en prestasjon i hvordan det best tar seg ut at man gjør det. Det skal være fri utfoldelse med mål om optimal nytelse også for deg. Og når du får det vil mannen din også nyte godt av det. De aller fleste menn er opptatt av sin kvinnes nytelse og siden kvinnen selv kjenner sin kropp best er det for ham selvfølgelig en fordel om vi hjelper til på veien til å nå den. Så sett opp farta! 👍🏻😀

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er merkelig at mange gjør det. For mange kvinner er dette eneste veien til egen orgasme. Og det er ikke noe man skal  tenke at skal tilfredstillle mannen, men seg selv. Derfor må man selvfølgelig slippe hemninger og onanere slik man gjør det for selv å oppnå orgasme og ikke for at det skal se «pent» ut som noen nevner i tråden. Jeg har aldri opplevd en mann som har reagert på at det etter hvert gnikkes og gnus helt uten tanke på noe annet enn at nå orgasme for å si det sånn, tvert i mot 🤣

Flere kvinner burde forsøke være litt mer egoistiske når det gjelder sex, ta for seg og med dette ha fokus på egen nytelse også. Menn, slik jeg kjenner dem, tenner på at vi gjør nettopp det. Jeg har aldri opplevd en mann reagere negativt på at jeg er opptatt av egen nytelse og kommuniserer det i vårt sexliv. Jeg har aldri opplevd en mann som har påpekt at måten jeg onanerer på visuelt ikke tenner han eller oppleves rart. Jeg undrer meg ofte over hvorfor noen i det hele tatt tenker så mye for andre uten en gang å spørre seg for om det de tenker har noe som helst rot i virkeligheten 😀 Det være seg om vi kvinner er engstelige for at vi gjør ting feil i å tilfredstille mannen slik eller sånn, at vi ikke våger å være nakne foran dem fordi vi tror de ikke liker noe ved kroppene våre, at vi ikke tar for oss fordi det kan «skremme»  dem eller vi er redde for å fremstå som noe annet enn uskyldige. All denne overtenkingen ødelegger kvinner og menns mulighet for et godt og aktivt sexliv hvor begge parter kan ha full glede av det.

Så utforsk deg selv, og utforsk sammen er vel mitt råd. Dropp tenkinga og bare gjør 👍🏻 Slik finner man sammen ut hva som tenner og gleder begge.  

:smilyblomst:

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen har av og til under oralsex(på meg) tatt hånden min og ført den ned, der jeg tolker det dithen at han vil at jeg skal ta på meg selv. Han har ikke sagt så mye om det,men har tullet med at han ville ha en video av at jeg onanerte, eller at han kommer overraskende på meg mens jeg onanerer.  Hvor vanlig er det å gjøre det framfor andre? Jeg er godt voksen altså, men tanken har aldri streifet meg...! Gjør alle det? Jeg ser ikke på meg selv som spesielt sjenert, men akkurat det føler jeg meg veldig ubekvem med å gjøre. Anser det som noe veldig privat.  Nå vokste jeg opp i et ganske liberalt hjem,så det er ikke sånn at jeg er lært til at man holder slikt for seg selv, men jeg har jo heller ikke vokst opp med at jeg hadde publikum hver gang jeg skulle kose meg alene. Så for meg er det unaturlig å skulle "eksponere" meg slik.  Også skjønner jeg ikke hvorfor mannen synes at det er så opphissende! Jeg blir ikke tent av tanken på å skulle se på han mens han onanerer. Så hva er det som er så facinerende med det egentlig? Tror ikke jeg har lyst å prøve engang, kjenner at det knyter seg litt i magen bare ved tanken.

Anonymkode: 3cca9...5d8

Folk er forskjellige :) For min del anser jeg det som veldig vanlig og veldig lite "drøyt". Når jeg tenker meg om har jeg aldri vært sammen med en dame som ikke har onanert foran meg..

Skrevet
27 minutter siden, Rotemor skrev:

:smilyblomst:

:blomst:

• Liker 1
Skrevet

Tar alltid på meg selv under sex ja! Ellers hadde jeg aldri kommet😅

Anonymkode: c4a6a...ac7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...