Prøver18 Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Til dere som har diagnosen migrene: hvordan fungerer dere i jobb? Jeg tåler ikke hormonprevensjon av noe slag fordi det trigger og hver mnd før eggløsning får jeg så kraftig migrene at jeg ikke klarer å jobbe. Blir veldig ustabilt på jobb. Hvordan gjør dere det, dere som er borte mye?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 De fleste hormonprevensjonene hindrer jo eggløsning i å skje, at det da er triggeren din gir jo ikke noen mening? Min arbeidsgiver var klar over at jeg hadde migrene da jeg startet i jobben, men jeg har også muligheten til å jobbe hjemmefra et par dager i måneden. Anonymkode: 22eff...e2d
Prøver18 Skrevet 20. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste hormonprevensjonene hindrer jo eggløsning i å skje, at det da er triggeren din gir jo ikke noen mening? Min arbeidsgiver var klar over at jeg hadde migrene da jeg startet i jobben, men jeg har også muligheten til å jobbe hjemmefra et par dager i måneden. Anonymkode: 22eff...e2d Mener at hormoner gir meg migrene. De hormonene er både i ppiller og i kroppen naturlig før eggløsning så mente sånn at det hjelper ikke om jeg hadde "fjerna" eggløsning med ppiller. Jeg reagerer uansett med eller uten
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Jeg ble faktisk mye bedre etter at jeg begynte på p piller. Jeg har sagt til arbeidsgiver at jeg sliter med migrene. Men er ikke hjemme med mindre det er krise. Det har dog hendt at jeg har måttet gå hjem fra jobb pga synsforstyrrelser osv. Anonymkode: fd972...443 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #5 Skrevet 20. september 2018 Har vel knapt hatt fravær pga migreneanfall. Min trigges stort sett av sollys, og det er jo ganske lett å beskytte seg mot med solbriller 😎 Anonymkode: e2410...c5d
minister-mio Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 Jeg tar imigran når jeg før migrene på jobb, da går det raskt over så det påvirker ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå