Pillow of Dragon Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Jeg har et ok utseende, ren og velstelt. Veldig lav, 168 cm. Gjennsnittlig bygd, ikke så mye muskler. Jeg ser meg selv som en veldig smart fyr. Medlem i Mensa, veldig handy. Kan rett og slett bygge alt. Sjenert. Synes jeg selv er en god catch for damer. Jeg hater navnet mitt da. Har startet eget AS som jeg driver, har 2 ansatte pluss meg selv. Jeg tjener godt, god formue, delt samvær på 2 nydelige barn. Her er problemet mitt! Hvorfor er det ingen jenter som viser interesse for meg? Bare litt, som en snap som spør hva jeg gjør. Jeg spør ikke om mye. Har en sykt behov for anerkjennelse hos ei jente, men jeg finner ingen. Hvor skal jeg starte?
Nowayback Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 12 minutter siden, Pillow of Dragon skrev: Jeg har et ok utseende, ren og velstelt. Veldig lav, 168 cm. Gjennsnittlig bygd, ikke så mye muskler. Jeg ser meg selv som en veldig smart fyr. Medlem i Mensa, veldig handy. Kan rett og slett bygge alt. Sjenert. Synes jeg selv er en god catch for damer. Jeg hater navnet mitt da. Har startet eget AS som jeg driver, har 2 ansatte pluss meg selv. Jeg tjener godt, god formue, delt samvær på 2 nydelige barn. Her er problemet mitt! Hvorfor er det ingen jenter som viser interesse for meg? Bare litt, som en snap som spør hva jeg gjør. Jeg spør ikke om mye. Har en sykt behov for anerkjennelse hos ei jente, men jeg finner ingen. Hvor skal jeg starte? Det burde et medlem i Mensa vite😀 19
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Hvordan fikk du barn da? Anonymkode: 2df7f...c76 8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #5 Skrevet 20. september 2018 48 minutter siden, Pillow of Dragon skrev: Jeg har et ok utseende, ren og velstelt. Veldig lav, 168 cm. Gjennsnittlig bygd, ikke så mye muskler. Jeg ser meg selv som en veldig smart fyr. Medlem i Mensa, veldig handy. Kan rett og slett bygge alt. Sjenert. Synes jeg selv er en god catch for damer. Jeg hater navnet mitt da. Har startet eget AS som jeg driver, har 2 ansatte pluss meg selv. Jeg tjener godt, god formue, delt samvær på 2 nydelige barn. Her er problemet mitt! Hvorfor er det ingen jenter som viser interesse for meg? Bare litt, som en snap som spør hva jeg gjør. Jeg spør ikke om mye. Har en sykt behov for anerkjennelse hos ei jente, men jeg finner ingen. Hvor skal jeg starte? Nå er jo alle kvinner forskjellige. Men her er min vurdering: For min del vil jeg si at barn fra før er et stort minus. Ikke direkte en dealbreaker, men alt annet må veie veldig opp for det - og samarbeidet med barnets mor må være veldig godt. Synes det høres utrolig slitsomt ut med stebarn - og spesielt stebarn som bare er der annen hver uke. Det blir jo en annen person som man skal forholde seg til fram til barna blir voksne, det er mye frem og tilbake (nesten to ulike liv fra uke til uke), krevende feriekoordinering osv. Hvor gammel er du? Hvor gammel er barna? Det spiller jo selvsagt inn. Sånn ellers er jo det du skriver veldig greit det. Utseende høres fint og flott ut (jeg lar meg ikke stresse av at du er litt lavere enn mange menn). Det er jo bra med en smart fyr (selv om jeg synes alltid det er teit med folk som skryter av hvor intelligente de er, så dropp det med Mensa. Ser personlig ikke vitsen med å være med i Mensa, og de fleste jeg har møtt som sier de er medlem der er noen selvhøytidelige duster, så akkurat det er ikke noe å skryte av til meg i hvert fall). God økonomi er jo naturligvis fint. Men du glemmer jo det viktigste! Kjemi må stemme. Utseende, lønn osv blir bare bonus hvis man ikke klaffer. For meg er det viktig at vi har felles verdier, lik humor og gjerne også endel av de samme interessene i livet. At vi er litt like rett og slett. Du sier lite om din personlighet.... Kanskje det er noe i personligheten din som gjør at folk trekker seg unna, ellers har du bare så langt hatt uflaks. Man må jo som oftest kysse noen frosker. Eller møte noen, i hvertfall. Hva gjør du selv for å finne en kvinne forresten? En ting jeg selv har lært er at man ikke kan sitte inne å vente på at oppmerksomheten skal ringe på døra i hvert fall. Du må møte kvinner for at noen skal fatte interesse. Hvor mye har du prøvd? Anonymkode: 663ad...afa 8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 59 minutter siden, Milanos said: Tinder Tinder er bortkastet tid for 9 av 10 menn da man ikke får matcher. Anonymkode: fae38...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #7 Skrevet 20. september 2018 Hei, hva gjør du? Anonymkode: d8876...c06 2
Pillow of Dragon Skrevet 20. september 2018 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, hva gjør du? Anonymkode: d8876...c06 Hei Sitter å jobber på pc, skal fakturere og lage pristilbud på en jobb. Enn du? 1
Milanos Skrevet 20. september 2018 #9 Skrevet 20. september 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder er bortkastet tid for 9 av 10 menn da man ikke får matcher. Anonymkode: fae38...ce7 Har du prøvd det før da?
Perle Skrevet 20. september 2018 #10 Skrevet 20. september 2018 (endret) Når du er så kontaktsøkende og desperat vil du aldri få en kvinne til å føle seg spesiell. Hun vil føle at du hadde kastet deg over hva som helst av hunkjønn bare det vist deg oppmerksomhet. Jeg hadde ALDRI giddet å date en mann som jeg visste hadde tatt hva som helst. Det MÅ være kjemi og forelskelse! Alle mennene jeg omgåes er velstelte og har et OK utseende. Det er ikke gitt at jeg ville ligget med de av den grunn, ihvertfall ikke blitt sammen med de. Det er også usexy at du henger deg opp i høyden og i navnet ditt. At du er medlem av Mensa er også turnoff å proklamere med mindre du blir spurt direkte. Du må slutte å være desperat, også må du innse at du komer med en "bagasje", altså to barn. Dette alene er nok til at mange kvinner skygger banen. Og NEi, de er ikke "slemme" eller "onde" for det, de vil bare starte sin egen famile fra bunnen av uten bonus- ditt og ste-datt. Endret 20. september 2018 av Perle 14
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #11 Skrevet 20. september 2018 Ingenting av det du skriver sier oss noe om åssen du er å være med og snakke med eller din personlighet og verdier. Får bare et utrolig tørt og tamt inntrykk av deg når det er de tingene du vektlegger å fremheve..... Er det kjæreste du vil ha, nettflørt eller bare oppmerksomhet siden du kaller det anerkjennelse? Valgte du jobben og firmaet ditt for anerkjennelse også eller brenner du for og nyter det du jobber med ? Anonymkode: 8ce09...39d 2
Onyx93 Skrevet 21. september 2018 #12 Skrevet 21. september 2018 Hei! Jeg synes høy intelligens er utrolig sexy, men etter opplevelsene mine med folk så stoler jeg ikke helt på verdien i høy IQ. (Bortsett fra slike som Einstein og Tesla) Eksen min hadde nemlig IQ på 144, fakta på papir fra professorer. Men han endte opp som den største idioten jeg noensinne har møtt. Uansett, jeg ville bare si at intelligens er veldig tiltrekkende. Jeg er egentlig enig med mye som blir sagt av de andre kvinnene her, men synes også egentlig at det er litt tendens til hykleri i samfunnet når det gjelder hvilket kjønn som har barn på forhånd. Det jeg mener med det er at det er mange kvinner med "bagasje" (barn) som tydeligvis forventer at det skal være helt greit for hennes neste mann at hun allerede har barn og de kommer først, men motsatt er liksom ikke greit eller lite tiltrekkende? Har dere tenkt på at mannen kanskje kunne tenkt seg å starte sitt eget også men dere bare forventer at deres barn skal være helt greit for han? Jeg kan gjerne gi deg litt oppmerksomet og anerkjennelse. Skjønner godt det behovet, siden jeg har vært uten kjærlig kontakt mesteparten av livet. Noe sted du foretrekker å snakke sammen på da? Skype? Ønsker dere alle en fin dag. ^__^ 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #13 Skrevet 21. september 2018 2 minutter siden, Maria Anett said: Eksen min hadde nemlig IQ på 144, fakta på papir fra professorer. lol hva for noe? Anonymkode: 8d825...0db 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #14 Skrevet 21. september 2018 14 hours ago, Milanos said: Har du prøvd det før da? Ja, Jeg har prøvd det lenge. Jeg har skrevet en profil som presenterer meg kort, litt humor, og hva jeg er ute etter (kjæreste), men jeg er rett og slett ikke pen nok for Tinder siden jeg aldri får matcher. Og jeg kan nesten ikke senke kravene mine heller da det eneste kravet er at de ikke skal være tjukk siden jeg selv liker å holde meg i form. Anonymkode: fae38...ce7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #15 Skrevet 21. september 2018 4 minutter siden, Maria Anett skrev: Hei! Jeg synes høy intelligens er utrolig sexy, men etter opplevelsene mine med folk så stoler jeg ikke helt på verdien i høy IQ. (Bortsett fra slike som Einstein og Tesla) Eksen min hadde nemlig IQ på 144, fakta på papir fra professorer. Men han endte opp som den største idioten jeg noensinne har møtt. Uansett, jeg ville bare si at intelligens er veldig tiltrekkende. Jeg er egentlig enig med mye som blir sagt av de andre kvinnene her, men synes også egentlig at det er litt tendens til hykleri i samfunnet når det gjelder hvilket kjønn som har barn på forhånd. Det jeg mener med det er at det er mange kvinner med "bagasje" (barn) som tydeligvis forventer at det skal være helt greit for hennes neste mann at hun allerede har barn og de kommer først, men motsatt er liksom ikke greit eller lite tiltrekkende? Har dere tenkt på at mannen kanskje kunne tenkt seg å starte sitt eget også men dere bare forventer at deres barn skal være helt greit for han? Jeg kan gjerne gi deg litt oppmerksomet og anerkjennelse. Skjønner godt det behovet, siden jeg har vært uten kjærlig kontakt mesteparten av livet. Noe sted du foretrekker å snakke sammen på da? Skype? Ønsker dere alle en fin dag. ^__^ Det du sier om hykleri her stemmer jo ikke. Alenemødre blir jo megalatterliggjort og sett ned på av menn i samfunnet. Ikke alle menn men veldig mange og til og med av andre kvinner også. En singel dame som har barn blir ofte sett på som løs og ufornuftig og nav snylter, mens en singel mann som har barn blir oftest sett på som ansvarsfull og flink/sterk. Anonymkode: 8ce09...39d 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #16 Skrevet 21. september 2018 Minner om at dette ikke er et kontaktforum, uansett høyde eller IQ. Anonymkode: 407d9...2fd 3
Gjest Minesveiper Skrevet 21. september 2018 #17 Skrevet 21. september 2018 (endret) Du har jo typisk mange av de kvalitetene/egenskapene som damene lister opp som attraktive * Høy intelligens * Handy * Grunder med driv, mål og mening osv. Likevel sliter du med å få anerkjennelse fra damer. Situasjon din er ikke unormal, men ganske normal. Det første jeg lurer på er om du har tid til å være sosial egentlig? Er du på arenaer hvor du kan møte kvinner? Endret 21. september 2018 av Minesveiper
Onyx93 Skrevet 24. oktober 2018 #18 Skrevet 24. oktober 2018 På 21.9.2018 den 13.33, AnonymBruker skrev: lol hva for noe? Anonymkode: 8d825...0db Det jeg mente var at eksen hadde høy IQ på ordentlig. Med det mener jeg at alle IQ tester der ute er unøyaktige og meget "flawed", og kan vise høy IQ uten at det er tilfellet i det hele tatt. Men den IQ testen som han tok ble utført av professorer på et velkjent universitet, så han fikk beviset med seg på papir, det var faktisk "the real deal". Men han viste seg jo å være en gigantisk idiot på mange områder.. Forsto du hva jeg mente nå, da? Til OP... Du kan jo slutte å klage på at du ikke får oppmerksomhet av kvinner når jeg faktisk brukte mye tid og energi på å skrive til deg her og du ender opp med aldri å svare.. synes ikke akkurat synd på deg nå lenger, du kan jo tenke litt på at du kanskje blir ignorert av kvinner pga du ignorerer kvinner som er.. rettelse... Var interessert. Takk for meg. På 21.9.2018 den 13.38, AnonymBruker skrev: Det du sier om hykleri her stemmer jo ikke. Alenemødre blir jo megalatterliggjort og sett ned på av menn i samfunnet. Ikke alle menn men veldig mange og til og med av andre kvinner også. En singel dame som har barn blir ofte sett på som løs og ufornuftig og nav snylter, mens en singel mann som har barn blir oftest sett på som ansvarsfull og flink/sterk. Anonymkode: 8ce09...39d Du misforsto meg. Jeg prøvde å forklare at det er hykleri på den måten at det virker som det liksom skal være greit for menn at kvinner har barn på forhånd, men det er ikke så greit for kvinner at menn har barn på forhånd. Double standards much? Peace out. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #19 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg synes det er litt spesielt at du ikke har svart på noe av det folk spør deg om. Lurer på hvorfor du lagde denne tråden om du ikke ønsker hjelp fra folk? Jeg tenker at 'sjenert' er viktig her. Det er nok dessverre slik enda at det er menn som må ta mest initiativ overfor kvinner, i begynnelsen i hvert fall, og da lurer jeg på om du gjør det eller ikke? Det jeg lurer på er hva du gjør med det? Som flere andre her skriver så er det nok ikke alle disse ytre faktorene som spiller mest inn og jeg synes det er påfallende at hver gang en mann oppretter en slik tråd så fokuserer han på alt han har og eier, men ikke hvem han er. Det er nok noe med personligheten din og det er derfor jeg tenker at det å være sjenert kan muligens være et problem. Det å være desperat og uttrykke det på en eller annen måte er heller ikke noe sjakktrekk. Ingen har lyst til å være den noen tok til takke med. Man får kanskje følelsen av "du er bedre enn ingenting". Jeg tror ikke på sjelevenner eller sånt tull, men man ønsker å føle seg litt spesiell og ikke bare at man ble valgt fordi man er kvinne. Barn kan kanskje være en faktor for noen, men her kommer det an på samarbeid med mor og forholdet ditt til henne. Jeg hadde for eksempel ikke orket masse drama og krangling, men med rett mann kunne det vært noe jeg kunne prøvd. Det kommer selvsagt an på forventninger til meg også da. Anonymkode: d649f...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #20 Skrevet 25. oktober 2018 Dropp Mensa i starten, spar det til langt uti bli-kjent prosessen (pluss poeng da, hvis du har vist deg å være ok til da). Bli heller en interessant fyr først. Du har jo alt annet på plass, ryddig og greit virker det som. La helst folk finne alt dette ut selv, plussene dine blir mye sterkere da enn hvis du trekker de frem selv. Og fint med god jobb/økonomi - men igjen, funker mye bedre om dine fremtidige kvinnebekjentskaper finner det ut selv - kanskje ser de det på bildene dine? Relasjonsbygging er som en god film. Du må ha en inntrekkende start, en story i midten som er troverdig i alle fall , og så en knakende god slutt. Anonymkode: 8b6a3...290 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå