Gå til innhold

Spyro Reignited utsatt!! :(

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere?😊

Anonymkode: 37480...fa3

Har spilt The Sims 4 Get Famous hele natta. Sovet i 2,5 time. Spilt en liten time med pokemon og så vidt fått sett åpningsscenen i Spyro 2. Nå står Sjakk VM på tv, og jeg halvsover på sofaen 😂👍🏻

Flott start på en 10 dagers lang ferie! Gleder meg til å prøve ut mer imorgen.

Men estetisk er jo spyro blitt ganske flott! Karakterene er jo gjennkjenbar, men fortsatt og veldig ulike :) gleder meg til å teste ut mer de neste dagene 👍🏻

Endret av Ariana807
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, Ariana807 skrev:

Har spilt The Sims 4 Get Famous hele natta. Sovet i 2,5 time. Spilt en liten time med pokemon og så vidt fått sett åpningsscenen i Spyro 2. Nå står Sjakk VM på tv, og jeg halvsover på sofaen 😂👍🏻

Flott start på en 10 dagers lang ferie! Gleder meg til å prøve ut mer imorgen.

Men estetisk er jo spyro blitt ganske flott! Karakterene er jo gjennkjenbar, men fortsatt og veldig ulike :) gleder meg til å teste ut mer de neste dagene 👍🏻

Så kjekt å høre! Gleder meg til å prøve! Hvordan er get famous ift de andre pakkene forresten? Vurderer å kjøpe, men de andre pakkene har ikke gitt meg så mye. 

Anonymkode: 10576...548

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så kjekt å høre! Gleder meg til å prøve! Hvordan er get famous ift de andre pakkene forresten? Vurderer å kjøpe, men de andre pakkene har ikke gitt meg så mye. 

Anonymkode: 10576...548

Det får nok ikke førsteplass. Get to Work er den beste expansion pakken som har kommet! Men bedre en Get ... husker ikke navnet 😅 den pakken du kan lage klubber, Windenburg følger med... den pakken ga meg kun stesj, ikke mye annet. 

Jeg liker foreløpig veldig godt denne get famous pakka, kjekt med nytt gameplay. Elsker jo og en «interactive» jobb —> skuespiller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...