Gå til innhold

Forslag til gave til jente 36


Cecilie82

Anbefalte innlegg

Hva skal en gi til turjente blir 36 år? Glad i tur, paddling, klatring inne som ute. Gitt beskjed om at pynteting har hun nok av. I fjord hadde hun spesefikt ønske om kart til turgåing. I år ingen ønsker. Hm, er det noe nytt spennende på markede kanskje? Er en god veninne så kan gjerne bet litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jente??

Anonymkode: 3e77b...2e7

Oki, dame da:)

Endret av Cecilie82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Cecilie82 skrev:

Hva skal en gi til turjente blir 36 år? Glad i tur, paddling, klatring inne som ute. Gitt beskjed om at pynteting har hun nok av. I fjord hadde hun spesefikt ønske om kart til turgåing. I år ingen ønsker. Hm, er det noe nytt spennende på markede kanskje? Er en god veninne så kan gjerne bet litt

Hun er ingen jente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev:

Hun er ingen jente.

Ikke heng dere opp i det. Hun er 36. Har du et forslag istede?:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Cecilie82 skrev:

Hva skal en gi til turjente blir 36 år? Glad i tur, paddling, klatring inne som ute. Gitt beskjed om at pynteting har hun nok av. I fjord hadde hun spesefikt ønske om kart til turgåing. I år ingen ønsker. Hm, er det noe nytt spennende på markede kanskje? Er en god veninne så kan gjerne bet litt

Gavekort på nye turklær/tursko?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Cecilie82 skrev:

Ikke heng dere opp i det. Hun er 36. Har du et forslag istede?:)

Ja det var ikke alderen som var poenget heller en passende gave etter interessene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på en butikk hun kan handle turutstur i? Finn ut om det er noe hun mangler i "samlingen", har hun alt hun trenger til stormkjøkkenet, bespisning, sove ute osv? Hengekøyer har jo blitt utrolig populært nå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sjokomelk skrev:

Gavekort på en butikk hun kan handle turutstur i? Finn ut om det er noe hun mangler i "samlingen", har hun alt hun trenger til stormkjøkkenet, bespisning, sove ute osv? Hengekøyer har jo blitt utrolig populært nå...

Hengekøye og sånt «tak» til har hun ellers hadde det vært super ide. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Cecilie82 skrev:

Hva skal en gi til turjente blir 36 år? Glad i tur, paddling, klatring inne som ute. Gitt beskjed om at pynteting har hun nok av. I fjord hadde hun spesefikt ønske om kart til turgåing. I år ingen ønsker. Hm, er det noe nytt spennende på markede kanskje? Er en god veninne så kan gjerne bet litt

- Opplevelse. Brevandring eksempelvis.

- Turbøker

- camelback ryggsekk

- multikniv

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Stella Rose skrev:

Turstaver ?

Hvor mange spreke, unge folk bruker turstaver, tror du? Hadde følt meg som en oldis (ikke at det er noe galt i å bruke turstaver i seg selv, ser bare ikke for meg at noen turglade bruker/har behov for det). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hodelykt

Anonymkode: b322c...82e

Takk for tips men det er noe de fleste har:)

Endret av Cecilie82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En Kari traa trøye? Hjemmestrikka ullester? Dagstursekk? Hansker? Swix lue med hull til hestehale? Disse tingene hadde jeg elsket, selv om jeg har fra før, er det høy slitasje så det er så deilig med nytt! Og jeg er tur og treningsglad og 38 år :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullundertøy fra Devold står høyt på ønskelista her. Ellers ble jeg veldig glad for et sitteunderlag av reinskinn som jeg fikk, sammen med en god termos.

Stikk innom en sportsbutikk og se etter smart utstyr. Eller kjøp gavekort.

Anonymkode: 1e05d...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på medlemskap i Turistforeningen? Hun er kanskje allerede medlem, men hvis ikke kan det være en fin gave :)

Anonymkode: d17fe...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...