AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Jeg har hatt kjæreste i ett år nå og tre ganger i løpet av dette året har han revnet under sex. Første gang ett sår, andre gang gang røk strengen og nå fikk strengen ett kutt. Første gang var i november 17. Husker ikke hvorfor. Andre gang var i mai. Da var jeg ikke våt nok, og vi var for ivrige. Etter denne gangen lovet vi hverandre mye forplay og at jeg skulle være klissvåt. Så nå, i går kveld var jeg skikkelig våt og hadde sugd ham våt og stiv. Kunne dra ned forhuden. Midt i økten, altså penetreringen, blødde det fra penis og strengen var oppkuttet. Altså, er det noe galt med meg eller? Jeg skjønner ikke dette. Anonymkode: 0e1c3...160
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 Kaller du seriøst vaginaen din for fitta? Synes du ikke det er et respektløst navn for kjønnsorganet ditt? Høres ut som at han har en stram streng. Kanskje han burde ta en tur til lege. Anonymkode: 22940...177 9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Det er da ikke deg det er noe galt med. Det er nok han som har for stram streng. Han må komme seg til legen. Alt man skal legge skylden på jenta (seg selv) for. Anonymkode: 0e32d...d90 9
Thoughtful Skrevet 20. september 2018 #5 Skrevet 20. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kaller du seriøst vaginaen din for fitta? Synes du ikke det er et respektløst navn for kjønnsorganet ditt? Høres ut som at han har en stram streng. Kanskje han burde ta en tur til lege. Anonymkode: 22940...177 Hvorfor legger du deg egentlig borti hva andre kaller kjønnsorganene sine? 13
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 Er nok han problemet ligger hos. Han har nok for stram forhud eller streng. Det kan fikses. Anonymkode: 66419...312 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #7 Skrevet 20. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt kjæreste i ett år nå og tre ganger i løpet av dette året har han revnet under sex. Første gang ett sår, andre gang gang røk strengen og nå fikk strengen ett kutt. Første gang var i november 17. Husker ikke hvorfor. Andre gang var i mai. Da var jeg ikke våt nok, og vi var for ivrige. Etter denne gangen lovet vi hverandre mye forplay og at jeg skulle være klissvåt. Så nå, i går kveld var jeg skikkelig våt og hadde sugd ham våt og stiv. Kunne dra ned forhuden. Midt i økten, altså penetreringen, blødde det fra penis og strengen var oppkuttet. Altså, er det noe galt med meg eller? Jeg skjønner ikke dette. Anonymkode: 0e1c3...160 Se markering. En skal ikke trenge være opphisset for å kunne gjøre det. Så han har for stram forhud, han kan få hjelp hvis han oppsøker fastlegen. Anonymkode: 376fc...c62 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #8 Skrevet 20. september 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Kaller du seriøst vaginaen din for fitta? Synes du ikke det er et respektløst navn for kjønnsorganet ditt? Høres ut som at han har en stram streng. Kanskje han burde ta en tur til lege. Anonymkode: 22940...177 Kaller du seriøst fitta for vaginaen? No så klinisk og usexy navn for kjønnsorganet ditt skal du lete lenge etter. Anonymkode: 07380...8ef 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #9 Skrevet 20. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Se markering. En skal ikke trenge være opphisset for å kunne gjøre det. Så han har for stram forhud, han kan få hjelp hvis han oppsøker fastlegen. Anonymkode: 376fc...c62 Jeg vet ikke om du helt skjønner hvordan mannlig anatomi fungerer siden du mener at det visstnok skal være enkelere å dra ned forhuden (ved stram forhud) ved en hard penis kontra ved en ikke hard penis. Anonymkode: 07380...8ef
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #10 Skrevet 20. september 2018 Kaller fitta mi for glufsa Anonymkode: 26113...0e9 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #11 Skrevet 20. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kaller du seriøst fitta for vaginaen? No så klinisk og usexy navn for kjønnsorganet ditt skal du lete lenge etter. Anonymkode: 07380...8ef Som om at "fitta" er sexy mener du?? Haha, dagens. Anonymkode: 22940...177 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #12 Skrevet 20. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om du helt skjønner hvordan mannlig anatomi fungerer siden du mener at det visstnok skal være enkelere å dra ned forhuden (ved stram forhud) ved en hard penis kontra ved en ikke hard penis. Anonymkode: 07380...8ef Mulig jeg var uklar, men var ikke det jeg mente. Jeg mente at en ikke skal trenge være opphisset for å kunne dra ned forhuden, det skal en kunne gjøre uavhengig om en har ereksjon eller ikke. Anonymkode: 376fc...c62
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #13 Skrevet 20. september 2018 6 timer siden, Milanos skrev: Har du spiral? Nei Takk for svar dere! Ja, jeg liker å kalle underlivet mitt for fitte. Det er kort og greit og synes det er mye bedre enn vagina. Det er min mening og ikke det tråden handler om i det hele tatt. Ellers så skal jeg lufte det for ham at den er for stram, han får ikke bak forhuden uten å være våt så derfor trodde jeg det var vanlig. Mine forje hadde ikke det problemet da, så kanskje det burde gått opp et lys for meg Anonymkode: 0e1c3...160 2
Thoughtful Skrevet 20. september 2018 #14 Skrevet 20. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som om at "fitta" er sexy mener du?? Haha, dagens. Anonymkode: 22940...177 Kroppsdelen hvis navn ikke må nevnes?
Sunnfjording Skrevet 20. september 2018 #15 Skrevet 20. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ellers så skal jeg lufte det for ham at den er for stram, han får ikke bak forhuden uten å være våt Anonymkode: 0e1c3...160 Theres your answer. Skal være helt uanstrengt å gjøre det uansett, så han bør nok ta seg en tur til legen og få henvisning til urolog. På offentlige sykehus er det desverre lang ventetid for slike ting (de prioriterer jo selvsagt folk som er alvorlig syke) men det er ikke veldig dyrt å fikse hos en privat klinikk.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #16 Skrevet 20. september 2018 Min gamle bestefor kaller fittasi for Afrika, fordi det alltid er mørkt der 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 26113...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #17 Skrevet 20. september 2018 Det heter vagina Anonymkode: 32d99...1c6
Gjest fitteslikker Skrevet 20. september 2018 #18 Skrevet 20. september 2018 TS har fått svar på spørsmålet sitt for lenge siden. Gå til doktoren og fiks på utstyret. Til dere skjede, vagina, og fitte Entusiaster - Stå På!! jeg elsker den uansett!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #19 Skrevet 21. september 2018 9 timer siden, fitteslikker skrev: TS har fått svar på spørsmålet sitt for lenge siden. Gå til doktoren og fiks på utstyret. Til dere skjede, vagina, og fitte Entusiaster - Stå På!! jeg elsker den uansett! Historien vil aldri glemme deg, mann som kaller seg «fitteslikker» på internett og føler behov for å markere at han liker noe ca 50% av verdens befolkning også gjør. Ditt bidrag til menneskeheten er uvurderlig. Anonymkode: e5fed...0af 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #20 Skrevet 21. september 2018 Bruk glidekrem, jeg tror dette skjer fordi du er tørr. Det er mulig du er klissvåt, men du kan fremdeles være tørr på ytterleppene. Sørg for at alt er vått, og glidekrem da unngår dere slike ting som dette. Anonymkode: 747aa...c4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå