AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Jeg er ufør og ønsker å kunne jobbe som frivillig. Sykdommen min er av psykisk art så jeg har ingen fysiske restriksjoner. Problemet er at jeg har gode og dårlige perioder, og jeg vet sjelden lenge i forveien hvordan formen er. Finnes det frivillig arbeid hvor de ikke er avhengige av at man er der til faste tider? Eller at det ikke er krise om man en periode ikke kan komme. Noen med erfaringer? Anonymkode: 09144...0c0
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 Du får ringe eller dra til de aktuelle stedene og si du gjerne vil jobbe frivillig, og fortell om situasjonen din. Burde absolutt ikke være et problem. De som jobber frivillig er ikke der hver dag selv, men de jobber frivillig når dem kan. Noen av dem jobber selvfølgelig hver dag Har jobbet "frivillig" i blå kors, var ikke et problem at jeg var borte flere ganger pga psyken min. Anonymkode: 5195c...e36 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får ringe eller dra til de aktuelle stedene og si du gjerne vil jobbe frivillig, og fortell om situasjonen din. Burde absolutt ikke være et problem. De som jobber frivillig er ikke der hver dag selv, men de jobber frivillig når dem kan. Noen av dem jobber selvfølgelig hver dag Har jobbet "frivillig" i blå kors, var ikke et problem at jeg var borte flere ganger pga psyken min. Anonymkode: 5195c...e36 Takker for svar! Jeg har bare vært borti dyrebeskyttelsen her og da måtte man vite på forhånd hvilke dager man kunne. Da skal jeg sjekke blå kors. Anonymkode: 09144...0c0
Rosatoast Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takker for svar! Jeg har bare vært borti dyrebeskyttelsen her og da måtte man vite på forhånd hvilke dager man kunne. Da skal jeg sjekke blå kors. Anonymkode: 09144...0c0 Dyrebeskyttelsen er nok mer givende enn Blå kors, jeg jobbet i en av butikkene deres og det var relativt kjedelig. Vet du ikke dagen før, om du klarer å jobbe dagen etter? Sjekk ut bruktbutikker i området ditt, fretex , Frelsesarmeen o.l
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #5 Skrevet 20. september 2018 Jeg er med i frivillighetssentralen, der sendes det ut mail når det trengs frivillige og så kan de som vil melde seg på. Grådig kjekt! Anonymkode: 3fcb2...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå