AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Jeg må ha en psykologtime nå og vil bestille hos en privatpraktiserende. Skal jeg bare ringe og si at jeg trenger time? Hva om han ikke vil ta meg inn? Anonymkode: 9a35f...d62
Rosatoast Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 Private psykologer o.l kan man bare ringe til og få time. Hvis han ikke vil ta deg inn, er det pga han har for mange kunder allerede.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 Akkurat nå, Rosatoast skrev: Private psykologer o.l kan man bare ringe til og få time. Hvis han ikke vil ta deg inn, er det pga han har for mange kunder allerede. Hva skal jeg si? Anonymkode: 9a35f...d62
Rosatoast Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva skal jeg si? Anonymkode: 9a35f...d62 Du sier du gjerne vil ha en time, hvis de spør om begrunnelse så sier du hvorfor du vil dit? 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #5 Skrevet 20. september 2018 Kan være greit å skrive en e-post og spørre der hvis en blir litt satt ut av å skulle snakke i telefon. Husk å spørre om hva timen koster, så slipper du å få sjokk. Det koster mere hos privatpraktiserende enn om du blir henvist fra din fastlege. P.s. Det er ikke farlig. Anonymkode: 68162...cd0
Nuttery Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 Jeg bare sendte epost at jeg ønsket en time, og fikk det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå