Gå til innhold

Nå vil jeg dra!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter en mildt sagt hektisk sommer, så tar jeg en ferieuke nå. Vet at en uke ikke er all verden, men nå må jeg bare bort fra alt sosialt og jobb noen dager!

Jeg vil få leid en hytte i Norge. Sånn litt bort fra sivilasjonen  🙂 jeg kjører fra Oslo, og vil ikke bruke mer enn 7-8 timer i reisevei. Hvor drar jeg? Noen som har fine opplevelser fra steder i dette landet? Kan dere råde meg til et sted hvor en virkelig senker skuldrene? Jeg kan også vurdere alternative overnattingsplass, men hotell = mye folk? Så vil helst unngå det. 

Håper noen vil komme med forslag.

Anonymkode: 17c30...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange fine plasser i Sogn og Fjordane! Selje, Hoddevika med surfing (du kan bo på surfcampen), Sognefjorden og Loen. Anbefales! Jeg eeelsket Selje og Hoddevika, og om du vil ha fred og ro er det rett sted ihvertfall. 

Anonymkode: 4b6e4...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til Eidfjord, i enden av Hardangerfjorden. Lei deg inn på Eidfjord Gjestgiveri. Nydelig hjemmelaget mat, og hjemmekoselig og flott. De har både rom og små, søte hytter du kan leie. Eidfjord består av Øvre og Nedre, og gjestgiveriet ligger på Øvre. Bruk dagene på å gå turer, gå opp til Preikestolen, og nyt fosser og fjorden. De har også et "visit Hardanger" turistsenter med en utrolig fin film, regissert av Ivo Caprino som er verdt å få med seg. Dette senteret ligger i gåavstand fra gjestgiveriet. Dra til Fossli Hotel, ti minutter fra Eidfjord og få med deg Vøringsfossen og utstillingen de har laget om historien til hotellet. Kjør opp på Sysendammen, og nyt utsikten fra demningen. Veldig mektig opplevelse! 

Med bil er det ca. 5 timer fra Oslo, og en helt nydelig kjøretur, spesielt over Hardangervidda. 

Anonymkode: 86bef...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...