Gå til innhold

Berg-Hansen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Hvordan løse inn gavekortet på Berg-Hansen"

Jeg har fått gavekort fra reiseselskapet Berg-Hansen og har nå tenkt til å reise med de. Etter å ha valgt reise tid og alt finner jeg ikke ut hvordan jeg bruker gavekortet og får ikke kontakt med kundeservice så forsøker her da jeg vil få det unnagjort. 
 

Anonymkode: 8f8e2...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Hvordan løse inn gavekortet på Berg-Hansen"

Jeg har fått gavekort fra reiseselskapet Berg-Hansen og har nå tenkt til å reise med de. Etter å ha valgt reise tid og alt finner jeg ikke ut hvordan jeg bruker gavekortet og får ikke kontakt med kundeservice så forsøker her da jeg vil få det unnagjort. 
 

Anonymkode: 8f8e2...3fc

Har du klikket på den grønne "betal her"-knappen? Det vanlige er vel at gavekort og rabattkoder o.l oppgis på betalingssiden.

Anonymkode: 1d80f...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du klikket på den grønne "betal her"-knappen? Det vanlige er vel at gavekort og rabattkoder o.l oppgis på betalingssiden.

Anonymkode: 1d80f...6b9

"Fortsett til betaling"

Anonymkode: 1d80f...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Fortsett til betaling"

Anonymkode: 1d80f...6b9

Takk for svar, men etter det ber de bare om kreditkort og neste steg står, betal. 

Står velg kortselskap, men under der kommer ikke gavekort.

Anonymkode: 8f8e2...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, men etter det ber de bare om kreditkort og neste steg står, betal. 

Står velg kortselskap, men under der kommer ikke gavekort.

Anonymkode: 8f8e2...3fc

Jeg kan dessverre ikke noe om dette, prøvde bare å se på siden for å se om jeg så noe. Det eneste jeg finner der du kan skrive inn kampanjekode, men det har du sikkert sett? Gavekort er jo noe annet, men vet ikke om det står noe kode på kortet som du kan prøve å skrive inn under "kampanjekode" for å se om det går? Håper du finner ut av det eller at du får hjelp fra kundeservice.

Har du forsøkt å spørre på chatten på FB? https://www.facebook.com/BergHansenAS/

 

Anonymkode: 1d80f...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...