Gå til innhold

Å vente med å kysse

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag diskuterte jeg med noen venninner om hvordan fange drømmemannen. Og hun mente at man burde vente med å kysse, fordi med engang man kysser, så vet den andre at man liker den personen, og da er på en måte jakten over for deres del. Så tenkte kanskje jeg skulle prøve det en stund da i datingfasen. Er da nysgjerrig på å høre hvordan dere menn her på forumet ville forholdt dere til det? Hvis dere virkelig liker jenta, ville dere ventet med å kysse til hun var klar? 

Anonymkode: 8d5a5...74a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"fange" mannen?  Venteleken og andre spill, kan funke for noen, men det høres litt barnslig ut.  

• Liker 7
Skrevet

Ikke enig. Kysset kjæresten på første date. Mitt initiativ. Hadde sex på andre date. Fortsatt sammen. 

Anonymkode: 85400...452

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det farlig å avsløre at man liker noen på første date?? Å kysse gjør jeg om jeg føler det naturlig, gidder ikke spille et spill.

• Liker 3
Skrevet

Meh, jeg hater når noen leker et spill. Det er turn-off for min del.

Jeg anbefaler deg å gjøre det du føler er riktig. Føles det ikke riktig å kysse, så ikke gjør det. Føles det riktig, så gjør det.

Så enkelt det er :) 

• Liker 2
Skrevet

Vil du ikke bli sett på som ei løs jente og at han mister interessen så bøør du vente, ja :) :) :) :)  Løse jenter er ikke attraktivt i det heletatt! 

Anonymkode: 6f8d7...d24

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig. Kysset kjæresten på første date. Mitt initiativ. Hadde sex på andre date. Fortsatt sammen. 

Anonymkode: 85400...452

Snakk om å være løs altså. Typen din eier ikke standarder heller da altså? :) 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil du ikke bli sett på som ei løs jente og at han mister interessen så bøør du vente, ja :) :) :) :)  Løse jenter er ikke attraktivt i det heletatt! 

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Snakk om å være løs altså. Typen din eier ikke standarder heller da altså? :) 

:Gjesp:

Anonymkode: 7cfd5...04c

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så man er løs, fordi man kysser på første eller andre date? Hva er da menn som puler så mange de bare kan?

Anonymkode: 236cf...f7a

• Liker 5
Skrevet

Spill, fange, ... Kjærligheten er bare et spill...

Skrevet

Vente med å ha sex kan jeg se poenget med. Men vente med å kysse? Her følte jeg at vi var 12 år og på barneskolen.

Og at man skal være løs dersom man kysser noen man faktisk dater?

Jeg kan godt like at jenta holder tilbake seksuelt, men synes det høres helt rart ut å skulle date noen over tid som "vil vente med å kysse". 

Anonymkode: c1878...6ec

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så man er løs, fordi man kysser på første eller andre date? Hva er da menn som puler så mange de bare kan?

Anonymkode: 236cf...f7a

Ja det mener jeg så absolutt! Jeg står for det jeg har sagt :) Menn er programmert for å jakte og pule rundt på sine bytter. Kvinner må bli mer kostbare og ha respekt for seg selv, moral og verdighet.. Arveløs hele gjengen dere. Løse kvinner er lite attraktivt :) :) :) :) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vente med å ha sex kan jeg se poenget med. Men vente med å kysse? Her følte jeg at vi var 12 år og på barneskolen.

Og at man skal være løs dersom man kysser noen man faktisk dater?

Jeg kan godt like at jenta holder tilbake seksuelt, men synes det høres helt rart ut å skulle date noen over tid som "vil vente med å kysse". 

Anonymkode: c1878...6ec

Du vet vell at kyss fører alltid til sex stortsett? :)  Så derfor må man vente med kyss :) :)

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det mener jeg så absolutt! Jeg står for det jeg har sagt :) Menn er programmert for å jakte og pule rundt på sine bytter. Kvinner må bli mer kostbare og ha respekt for seg selv, moral og verdighet.. Arveløs hele gjengen dere. Løse kvinner er lite attraktivt :) :) :) :) 

Arveløs?

Anonymkode: 7cfd5...04c

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å ta deg seriøst med alle smilefjesene.

Utover det trodde jeg vi var kommet lenger enn at vi driver og kaller folk "løse"

Og da selvfølgelig kun kvinner.

Anonymkode: 24a16...a7d

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida, jeg har pult masse rundt og fikk arven min likevel.

Anonymkode: 0e505...9d5

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet vell at kyss fører alltid til sex stortsett? :)  Så derfor må man vente med kyss :) :)

Jeg venter flere måneder med sex når jeg dater noen, og har ikke sex utenfor forhold, men kyss leder da ikke alltid til sex, hva i all verden? Jeg har kysset på andre date før, ikke klining, men noen korte kyss. Også kysser man gjerne litt mer på andre date. Og eter for eksmepel to måneder sammen så har vi så klart klint, men det har aldri ført til sex eller at klær går av, fordi mennene respekterer meg. Han har jo så klart prøvd å eskalere til sex, men om jeg sier jeg ikke er klar er dte helt greit, og han holder seg unna mine intime deler om jeg ber om det.

Anonymkode: 08509...a49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...