Gå til innhold

Holdt dere kjolen helt hemmelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi giftet oss om ca et år, og jeg har begynt å se på og prøve kjoler.

Når jeg endelig lander på noe kommer jeg til å slite med å ikke vise den fram til samboer! Men jeg ønsker jo at han skal se den for første gang i kirken.

Er dette i det hele tatt vanlig lenger? Og syntes dere det eventuelt var vanskelig å holde hemmelig? 

Anonymkode: 67caa...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann fikk ikke se kjolen før bryllupet, ikke ville han det selv heller.  Synes det var hyggelig å overraske han på selve dagen. 

Anonymkode: 302f9...e7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann (kommende...) ville helst være med meg på kjolehandling ☺️ Han får ikke lov til det, men jeg tror ikke jeg gidder å vente til bryllupet med å vise han den. Jeg ser heller ikke poenget, med mindre man synes det er en romantisk greie 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke hørt om noen som har vist kjolen til mannen før bryllupsdagen. Har mange venninner som har giftet seg og alle har holdt kjolen hemmelig. Men du må jo bare gjøre det som føles riktig for deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen fikk ikke se kjolen min, og jeg fikk heller ikke vite hva han skulle ha på seg 😊

Anonymkode: 1e1da...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok vi jenter som er mest opptatt av det med kjolen. 
Mannen blir å synes du er fin uansett. Du kommer til å se like fantastisk ut om han har sett deg på forhånd med kjolen. 
Det er forde det er bryllupsdagen deres. Det er en spesiell dag, ikke kjolen eller klærne dere har på dere. 

Kjolen min han i skapet mitt, hadde han tittet inn der kunne han ha sett den. 
Men hva skulle han i skapet mitt å gjøre? Dessuten var det et hvitt stoff på en henger. 
Vet det er mange som "gjemmer" kjolen i andre sitt hus. Det kunne ikke falt meg inn. 

På bryllupsdagen bodde vi på samme rom på hotellet og gjorde oss klar sammen, det var koselig :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min så ikke kjolen min, han ville selv vente til kirka. 

Anonymkode: ed38e...49a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min så kjolen første gang i kirken, for meg (oss) var det et vesentlig og romantisk poeng 🙂.

 

Mannen min var uansett ikke så nysgjerrig på den, det er vel mest en jentegreie.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2018 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Vi giftet oss om ca et år, og jeg har begynt å se på og prøve kjoler.

Når jeg endelig lander på noe kommer jeg til å slite med å ikke vise den fram til samboer! Men jeg ønsker jo at han skal se den for første gang i kirken.

Er dette i det hele tatt vanlig lenger? Og syntes dere det eventuelt var vanskelig å holde hemmelig? 

Anonymkode: 67caa...033

Helt ærlig, jeg tror samboeren din gir blanke faen i hvilken kjole du velger. Det er deg han gifter seg med, ikke kjolen. Jeg skal ikke snakke for alle, men svært mange av oss menn ser ikke bak-fram på en brudekjole uansett. Grattis med bryllupet forresten, og skål for dere begge to :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, HalldirV2 skrev:

Helt ærlig, jeg tror samboeren din gir blanke faen i hvilken kjole du velger. Det er deg han gifter seg med, ikke kjolen. Jeg skal ikke snakke for alle, men svært mange av oss menn ser ikke bak-fram på en brudekjole uansett. Grattis med bryllupet forresten, og skål for dere begge to :skaal:

Hehe, godt poeng. Vi jenter ønsker vel å ta oss best mulig ut og være vakrest mulig når vi gifter oss. Og det er nok (forhåpentligvis) oss og ikke kjolen de vil se på under vielsen. De fleste ser nok ikke så mye fra eller til sånn sett, nei 😂. Min mann er estetiker og mer opptatt av form og snitt enn hva jeg er i stand til, så han må gjerne ta en titt og ha en mening i forkant for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...