Gå til innhold

Opptatte menn på tinder.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utrolig irriterende! Hvorfor må de være der og kaste bort tiden til single damer? (Gjelder ikke de i åpent forhold)

Har vært borti to selv som jeg tydelig skjønte raskt utifra chat var i forhold. Helt bortkastet. 

Ser også stadig vekk menn til venninner og bekjente der.. sist var mannen til en bekjent og de var nygift.

Anonymkode: d537a...d5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja kjedelig for deg men værre for dama dems . Skjønner ikke hvorfor de må kaste bort LIVET og følelsene til en dame når de er utro på tinder! 

Anonymkode: d7fc4...2f4

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja kjedelig for deg men værre for dama dems . Skjønner ikke hvorfor de må kaste bort LIVET og følelsene til en dame når de er utro på tinder! 

Anonymkode: d7fc4...2f4

Men nå er det fryktelig mange av de. Nesten en trend. Hva gjør de der??

Skrevet

Er det virkelig så vanlig? 

Anonymkode: e8545...677

Skrevet

Ikke bare på tinder. På badoo og sukker er det mange i såkalte "kompliserte forhold".

Anonymkode: ffb9b...01b

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Men nå er det fryktelig mange av de. Nesten en trend. Hva gjør de der??

Kan si det samme om damer som er opptatte. Jeg har flere venninner som er i forhold og som bruker Tinder som tidsfordriv og bekreftelsesbehov. Det er ekstremt irriterende da det kaster bort tiden til oss menn som vil ha forhold.

Anonymkode: 523d5...81b

• Liker 5
Skrevet

Eksen min var faktisk på Tinder mens vi var sammen. Jeg har aldri brukt Tinder før, så jeg visste ikke mye om det. Tenkte bare at hun bare er ute etter ego-boost eller noe. Mine komplimenter var tydeligvis ikke nok for henne :) 

Skrevet

Snakk med dem helt normalt og flørt litt. Søk dem opp på facebook og si ifra til dama dems og ha med bevis :) Det gjør alltid jeg, utrolig gøy å ødelegge forhold til sånne utro svin som dem. Good revenge 😈😂😂

Anonymkode: cf115...d8a

Skrevet

si ifra til venninnene dine

Anonymkode: 3c32f...40d

Skrevet
1 hour ago, matrobot said:

Eksen min var faktisk på Tinder mens vi var sammen. Jeg har aldri brukt Tinder før, så jeg visste ikke mye om det. Tenkte bare at hun bare er ute etter ego-boost eller noe. Mine komplimenter var tydeligvis ikke nok for henne :) 

Trenger ikke være egoboost. Kan være hun kun sjekket hvem hun så  på tinder og at hun aldri matchet med noen. 

Anonymkode: 176c8...52a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...