AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Jeg har i dag for første gang opplevd at når jeg ringer så hører ikke mennesker meg når jeg ringer. Det er noe med mikrofonen min. Derfor er mitt spørsmål hva kan jeg gjøre? Jeg har en samsung galaxy a5 tror jeg den heter som modell. Andre som har erfart det? Kan det liksom over natta bare bli sånn? Anonymkode: e7e3f...8d1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 når jeg tester med lydopptaker så høres det ut som stemmen er på avstand. Hvordan kan det plutselig bli sånn, og er det noe lydnivåer jeg er nødt til å justere på for at det skal igjen bli optimalt lyd der dem jeg ringer hører meg tydelig uten at jeg behøver å rope. Anonymkode: e7e3f...8d1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #3 Skrevet 19. september 2018 Nei, det er noe galt med telefonen. Klag til butikken. Anonymkode: f215c...37c
Hårstrikk79 Skrevet 19. september 2018 #4 Skrevet 19. september 2018 Jeg har hatt det samme problemet. To ganger. Begge gangene med Samsung 5. Garantien var løpt ut, så endte med at jeg måtte kjøpe ny mobil.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #5 Skrevet 19. september 2018 33 minutter siden, Hårstrikk79 skrev: Jeg har hatt det samme problemet. To ganger. Begge gangene med Samsung 5. Garantien var løpt ut, så endte med at jeg måtte kjøpe ny mobil. så du mener det ikke er til å kunne fixes? jeg har sett det er en del mobilfiksere rundt omkring, kan dem være løsningen? Anonymkode: e7e3f...8d1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #6 Skrevet 19. september 2018 34 minutter siden, Hårstrikk79 skrev: Jeg har hatt det samme problemet. To ganger. Begge gangene med Samsung 5. Garantien var løpt ut, så endte med at jeg måtte kjøpe ny mobil. jeg må tenke meg godt om, for jeg husker ikke nøyaktig når jeg kjøpte den, men tror den er kun 6 måneder. Da er vel butikken som kan hjelpe meg. så var dette med backup, da trenger jeg hjelp til det for å lagre alt det som finnes i telefonen. Vet noen om gode programmer til det da? Anonymkode: e7e3f...8d1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #7 Skrevet 19. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er noe galt med telefonen. Klag til butikken. Anonymkode: f215c...37c ja, jeg har ikke noe annet valg, det er jo rett og slett flaut når telefonen ikke har noe mer holdbarhet. Nå kan jeg ikke ringe noen steder, fordi ingen hører når jeg prater, men jeg hører når dem prater til meg. Anonymkode: e7e3f...8d1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #8 Skrevet 20. september 2018 Prøv å skru av og på telefonen? Handsfree? Anonymkode: 9cac6...e75 1
stan Skrevet 20. september 2018 #9 Skrevet 20. september 2018 Sjekk om mikrofonen er blokkert. Siden det er litt lyd er det mulig at det bare er noe skitt som stenger for. Mikrofonen har et lite hull nederst på mobilen. På 2016 versjonen, til høyre ved høyttaleren. Bruk et kraftig lys og en tynn nål. Gjerne en lupe. Vær forsiktig, du skal ikke dypt.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #10 Skrevet 21. september 2018 22 timer siden, stan skrev: Sjekk om mikrofonen er blokkert. Siden det er litt lyd er det mulig at det bare er noe skitt som stenger for. Mikrofonen har et lite hull nederst på mobilen. På 2016 versjonen, til høyre ved høyttaleren. Bruk et kraftig lys og en tynn nål. Gjerne en lupe. Vær forsiktig, du skal ikke dypt. takk for svar. For det kan være det som har vært årsaken. Skal ikke se bort i fra det var årsaken. Men jeg dro til en lokal mobilfikser som reparerte det på 30 minutter. Den fungerer nå... Og er i normaltilstand nå. Anonymkode: e7e3f...8d1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå